Lilac1 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hva med å teste den beste til under 1000kr mot den beste over 1000kr også? Da får de trøbbel med de som har lånt ut produktene Lenke til kommentar
TorsteinH Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Denne da? Ut fra egen erfaring har den lavt støynivå, ganske mange børstemoduser, overlegen batteritid, svært lett av og på knapp (bortsett fra grytidlig om morgenen), middels pulseringsfrekvens og relativt stødig mekanikk: ...men etter å brukt en elektrisk tannbørste føles det ikke som den gjør ordentlig rent! 1 Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Denne da? Ut fra egen erfaring har den lavt støynivå, ganske mange børstemoduser, overlegen batteritid, svært lett av og på knapp (bortsett fra grytidlig om morgenen), middels pulseringsfrekvens og relativt stødig mekanikk: Går ikke tilbake til denne frivillig etter flere år med elektrisk. Ikke gjør den godt rent og kvalm i munnen! Uansett elektrisk eller ikke, supert alltid med en tannpirker. Mellom renna er det bare den som virker! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Min tannlege sier det holder med en til noen hundrelapper og for meg funka det, det jeg hadde av plak forsvant. Endret 11. september 2018 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå