Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Trond Olav.

 

Tre fine bilder, der jeg nok synes at Bilde 2 (i midten) viser detaljer på Kawasaki'en bedre enn de øvrige.

For første gang synes jeg at en bildetekst er mer spennende enn selve bildene, - du har virkelig tatt fotohobbyen med i en livsstil der vibrasjoner, vind, sand og nedbør innebærer påkjenninger for fotoutstyret som det kanskje ikke er konstruert for.

Har erfaringene rundt dette svart til forventningene, Trond Olav ?

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Trond Olav.

 

Tre fine bilder, der jeg nok synes at Bilde 2 (i midten) viser detaljer på Kawasaki'en bedre enn de øvrige.

For første gang synes jeg at en bildetekst er mer spennende enn selve bildene, - du har virkelig tatt fotohobbyen med i en livsstil der vibrasjoner, vind, sand og nedbør innebærer påkjenninger for fotoutstyret som det kanskje ikke er konstruert for.

Har erfaringene rundt dette svart til forventningene, Trond Olav ?

 

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for respons på bildet, Allbert (og Svein).

Må innrømme at jeg hittil er godværsorientert i fotograferingen, så påkjenningene du nevner, har jeg ingen erfaring med. Er vel mest redd for at kamerautstyr skal bli stjålet i situasjoner. Opererer derfor med lavbudsjettkamera og optikk, slik at jeg lett kan skaffe nytt, skulle uhellet være ute.

Olympus tilbyr oppsiktsvekkende kvalitet for små beløp, og har bemerkelsesverdig tilpasning av sin standardoptikk til bildebrikken, er min erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...