Kris89 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har tenkt å bygge meg en crosskart, har det meste som trengs.., mne trenger en tegning å se etter. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i en slik tegning? Endret 1. desember 2003 av Kris89 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Google er din venn... Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 har prøvd der..., det jeg fant var crosscart klubber..., som vil at du skal kjøpe ny, hos sine sponsorer, noe jeg ikke råd til... og ettersom jeg har en del jern og annet metall hjemme, så skal jeg komme langt med det og da trenger jeg en bygge tegning Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hva er det for noe??? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg vet om en som har bygget en slik. Om han er villig og gi deg noen tegninger vet jeg ikke, men jeg tviler vel litt. Han bygger forøvrig båter til vanlig, men det skader ikke og spørre! [email protected] Crosscarten er forøvrig bygget i aluminium - ikke overraskende når han bygger båter i samme materiale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå