Moerk Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Fra arkivet (igjen) år 2013. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Nydelig vinterlandskap med den majestetiske fjellkjeden i bakgrunnen . Det rykker litt i turfoten når jeg ser dette . Kan anbefale nettsiden : fjordpeaks.com av Arnt Flatmo . Her er beskrevet fjellturer i Norge og utlandet , med foto og ruteforslag . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hei, Moerk. Et usedvanlig vakkert bilde, med meget god komposisjon, etter min oppfatning. Eksponering, skarphet og kontrast er svært bra, og et slikt bilde kler klare sterke farger ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Utrulig Vakkert og flott format. Til og med informasjon. Kjempe bra Moerk. :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Fint oversiktsbilde! Takk for følgeinfo i ver.2! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Albert, Jimmyag og smort1. Takk for hyggelige kommentarer. Bildet er tatt rundt påsketider (tror jeg). Veien går inn i en tunnel innerst i fjorden. Inne i den brant det en trailer lastet med brunost. Uhellet kostet flere titalls milioner kroner. Bildet er tatt før dette uhellet. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Nydelig vinterlandskap med den majestetiske fjellkjeden i bakgrunnen . Det rykker litt i turfoten når jeg ser dette . Kan anbefale nettsiden : fjordpeaks.com av Arnt Flatmo . Her er beskrevet fjellturer i Norge og utlandet , med foto og ruteforslag . Mvh Alec Hei, jeg er enig med deg angående turfoten, men disse fjellene er ikke vanlige skiløperes førstevalg. Til toppturer i sommerhalvåret er fjellene derimot helt "topp". "Stetind" som jeg i dag har lagt ut et bilde av er vel i så måte et stjerneeksempel. Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg