VRK18 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er 35 mye bedre? Er i tvil om det er verdt å bruke så mye penger på hodetelefoner. Anbefaler dere forresten proppene eller klokkene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hva er bruksområdet? Reiser du mye? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Hva er bruksområdet? Reiser du mye? Ja. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er du villig til å betale 1100kr ekstra for den trådløse funksjonen? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Er du villig til å betale 1100kr ekstra for den trådløse funksjonen? Jeg tenker at det er kult med trådløst, men kanskje ikke verdt det hvis lyden er like god i QC25. Hvordan er batterilevetiden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Lyden er vel faktisk forbedret i QC35. Jeg syns ikke lyden i mitt QC25 er så mye å skryte av, kjedelig lydbilde i grunn. Det er ANC man betale for når man kjøper Bose, IKKE lyd. Til reise er det helt greit til sitt bruk, bare ikke forvent noe lydmessig Nirvana 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Lyden er vel faktisk forbedret i QC35. Jeg syns ikke lyden i mitt QC25 er så mye å skryte av, kjedelig lydbilde i grunn. Det er ANC man betale for når man kjøper Bose, IKKE lyd. Til reise er det helt greit til sitt bruk, bare ikke forvent noe lydmessig Nirvana Ja, det er forståvidt derfor jeg vil ha den også. Kjekt når man sitter på fly og buss. Andre alternativer med ANC da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Sony sitt MDR-1000X skal være bra, og absolutt verdt en titt om du setter det opp mot QC35 Plukk deg ut noen steder som har testet begge utgavene evt. på youtube og kikk grundig. Ikke noe vits å stresse kjøpet når man først skal legge noen gode lapper på bordet, mener jeg da. Endret 31. januar 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Sony sitt siste skal være ganske bra, og absolutt verdt en titt om du setter det opp mot QC35 Plukk deg ut noen steder som har testet begge utgavene evt. på youtube og kikk grundig. Ikke noe vits å stresse kjøpet når man først skal legge noen gode lapper på bordet, mener jeg da. Sant nok. Du sikter da til disse? https://www.dustinhome.no/product/5010986271/mdr-1000x-bluetooth-noise-cancelling-headphones---beige?ssel=true&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146274 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det er korrekt, jeg har ikke prøvd verken QC35 eller de i fra Sony. Men det er vel det heteste av ANC-hodetelefoner som er på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 For min del er 25 betre for lange reiser sidan du enkelt kan ha med eit ekstra AAA-batteri og dermed ikkje risikere å gå tom for straum på eit fly der du ikkje får lada. 1 Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Jeg har hatt mine QC25 i halvannet år og i forrige uke løsnet en ledning i høyre øreklokke, som er et relativt kjent problem for QC25 etter erfaringer fra andre på ulike fora. Jeg mener at når man betaler 2k for et headsett, så bør kvaliteten være bedre. Heldigvis har vi i Norge lovpålagt reklamasjonsrett i minst to år, men det er mange uheldige personer rundt om i verden som ikke er fornøyd med behandlingen de har fått av bose. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av god musikkvalitet, men jeg vil anbefale QC25 når det gjelder å luke ut støy under reise, og min betalingsvilje for å oppgradere til trådløse headsett er nok ikke 1 500 kr Endret 31. januar 2017 av petterP9 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg har prøvd begge. Endte opp med QC 35. De bare funker, enkelte og greit. Og de er utrolig komfortable å ha på. Støydempingen er helt fantastisk. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Jeg har hatt mine QC25 i halvannet år og i forrige uke løsnet en ledning i høyre øreklokke, som er et relativt kjent problem for QC25 etter erfaringer fra andre på ulike fora. Jeg mener at når man betaler 2k for et headsett, så bør kvaliteten være bedre. Heldigvis har vi i Norge lovpålagt reklamasjonsrett i minst to år, men det er mange uheldige personer rundt om i verden som ikke er fornøyd med behandlingen de har fått av bose. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av god musikkvalitet, men jeg vil anbefale QC25 når det gjelder å luke ut støy under reise, og min betalingsvilje for å oppgradere til trådløse headsett er nok ikke 1 500 kr Men du mener altså at det er trygt å kjøpe i Norge? Pleier du å ha dem med deg i etuiet når du reiser? Endret 1. februar 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Det er da vel få land i verden som har bedre ordninger for forbruker enn Norge? Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har hatt mine QC25 i halvannet år og i forrige uke løsnet en ledning i høyre øreklokke, som er et relativt kjent problem for QC25 etter erfaringer fra andre på ulike fora. Jeg mener at når man betaler 2k for et headsett, så bør kvaliteten være bedre. Heldigvis har vi i Norge lovpålagt reklamasjonsrett i minst to år, men det er mange uheldige personer rundt om i verden som ikke er fornøyd med behandlingen de har fått av bose. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av god musikkvalitet, men jeg vil anbefale QC25 når det gjelder å luke ut støy under reise, og min betalingsvilje for å oppgradere til trådløse headsett er nok ikke 1 500 kr Men du mener altså at det er trygt å kjøpe i Norge? Pleier du å ha dem med deg i etuiet når du reiser? Ja, når jeg ikke bruker de er de i etuiet. Ligger i veske eller sekk. Å kjøpe i Norge er ganske trygt da de bør ha fem års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå