Gå til innhold

QC 25 eller 35?

VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyden er vel faktisk forbedret i QC35. Jeg syns ikke lyden i mitt QC25 er så mye å skryte av, kjedelig lydbilde i grunn. Det er ANC man betale for når man kjøper Bose, IKKE lyd. Til reise er det helt greit til sitt bruk, bare ikke forvent noe lydmessig Nirvana :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lyden er vel faktisk forbedret i QC35. Jeg syns ikke lyden i mitt QC25 er så mye å skryte av, kjedelig lydbilde i grunn. Det er ANC man betale for når man kjøper Bose, IKKE lyd. Til reise er det helt greit til sitt bruk, bare ikke forvent noe lydmessig Nirvana :)

Ja, det er forståvidt derfor jeg vil ha den også. Kjekt når man sitter på fly og buss. 

Andre alternativer med ANC da? 

Lenke til kommentar

Sony sitt MDR-1000X  skal være  bra, og absolutt verdt en titt om du setter det opp mot QC35 :) Plukk deg ut noen steder som har testet begge utgavene evt. på youtube og kikk grundig. Ikke noe vits å stresse kjøpet når man først skal legge noen gode lapper på bordet, mener jeg da.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony sitt siste skal være ganske bra, og absolutt verdt en titt om du setter det opp mot QC35 :) Plukk deg ut noen steder som har testet begge utgavene evt. på youtube og kikk grundig. Ikke noe vits å stresse kjøpet når man først skal legge noen gode lapper på bordet, mener jeg da.

Sant nok. Du sikter da til disse?

https://www.dustinhome.no/product/5010986271/mdr-1000x-bluetooth-noise-cancelling-headphones---beige?ssel=true&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146274

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mine QC25 i halvannet år og i forrige uke løsnet en ledning i høyre øreklokke, som er et relativt kjent problem for QC25 etter erfaringer fra andre på ulike fora. Jeg mener at når man betaler 2k for et headsett, så bør kvaliteten være bedre. Heldigvis har vi i Norge lovpålagt reklamasjonsrett i minst to år, men det er mange uheldige personer rundt om i verden som ikke er fornøyd med behandlingen de har fått av bose.

Jeg er ikke så voldsomt opptatt av god musikkvalitet, men jeg vil anbefale QC25 når det gjelder å luke ut støy under reise, og min betalingsvilje for å oppgradere til trådløse headsett er nok ikke 1 500 kr :p

Endret av petterP9
Lenke til kommentar

Jeg har hatt mine QC25 i halvannet år og i forrige uke løsnet en ledning i høyre øreklokke, som er et relativt kjent problem for QC25 etter erfaringer fra andre på ulike fora. Jeg mener at når man betaler 2k for et headsett, så bør kvaliteten være bedre. Heldigvis har vi i Norge lovpålagt reklamasjonsrett i minst to år, men det er mange uheldige personer rundt om i verden som ikke er fornøyd med behandlingen de har fått av bose.

Jeg er ikke så voldsomt opptatt av god musikkvalitet, men jeg vil anbefale QC25 når det gjelder å luke ut støy under reise, og min betalingsvilje for å oppgradere til trådløse headsett er nok ikke 1 500 kr :p

Men du mener altså at det er trygt å kjøpe i Norge? 

Pleier du å ha dem med deg i etuiet når du reiser?

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Men du mener altså at det er trygt å kjøpe i Norge? 

Pleier du å ha dem med deg i etuiet når du reiser?

Ja, når jeg ikke bruker de er de i etuiet. Ligger i veske eller sekk. Å kjøpe i Norge er ganske trygt da de bør ha fem års reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...