dreadful Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 burde vel holde for halve Oslo dette Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Haha, konge! eller kanskje ikke.... rart det ikke var en Rålvo...ups, Volvo mener jeg.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 DET må jeg si. Største jeg har sett. Er dette verdens feteste effektanlegg, og går det like stort hele veien frem til motoren? Neppe Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen vet tydlig vis ikke hvor grensen mellom estetisk og patetisk går ...... Hysterisk! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm, ser forresten ut som den bilen er god i terrenget også. Skikkelig lang og myk gange på demperne... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 o0( Sånn det ser ut når en bil er blitt voldtatt av en annen? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå