tunKSB Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Får ikke kontakt med minnekort verken i kortleser (skjer ingenting) eller via USB med kort i telefon (Sony Experia). Begge deler har fungert tidligere - fungerer med en annen PC. I filutforsker ser jeg ikke kortleseren og i telefonene sier den at "Denne mappa er tom" Acer Aspire V5 Windows 10 Har forsøkt å oppdatere driver for kortleser. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Så du har altså fler enn en pc i huset? Der det aktuelle kortet ikke fungerer i minnekortleseren, ei heller når du kobler telefonen til pcen via USB. Men på telefonen virker kortet fint? Alle filer er der de skal osv? Og når du bruker minnekortleseren til en annen pc, så ser du alle filer på kortet? Ser du filene også når du kobler telefonen på den andre pcen via USB? Greit at det har virket på andre pcer, men spørsmålet er vel om det fortsatt virker på andre pcer? (så vi kan utelukke at det har skjedd noe med kortet) Lenke til kommentar
tunKSB Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Kortet fungerer helt OK både i telefon og med den andre PCn så feilen ligger ikke i kortet. Det må være ett eller annet med programvaren i PCn Det er mange uker siden jeg forrige gang leste det av kortet via kabel som jeg normalt gjør. Har hatt programoppdateringer i mellomtiden. Prøvde også å installere ett Mira-cast-adapter til HDMI - som skulle overføre trådløst fra PC til TV. Dette gikk ikke bra - nettverket låste seg stadig vekk så jeg avinstallerte hele dritten. Har mistanke om at det er dette som har skapt problemer. Så du har altså fler enn en pc i huset? Der det aktuelle kortet ikke fungerer i minnekortleseren, ei heller når du kobler telefonen til pcen via USB. Men på telefonen virker kortet fint? Alle filer er der de skal osv? Og når du bruker minnekortleseren til en annen pc, så ser du alle filer på kortet? Ser du filene også når du kobler telefonen på den andre pcen via USB? Greit at det har virket på andre pcer, men spørsmålet er vel om det fortsatt virker på andre pcer? (så vi kan utelukke at det har skjedd noe med kortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå