tull91 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fallout 3!! og HL2, S.T.A.L.K.E.R., Doom3, Fable & StarCraft: Ghost (og StarCraft 2.....man kan jo drømme....) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Final Fantasy XII, Kingdom Hearts 2, Diablo 3 og Elder Scrolls 4! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror nok jeg hadde gått for Halo.. Er ikke Halo ute allerede da? ._o anyway; Ville nok valgt STALKER Hmmm... Kan det ha vært Halo 2 jeg mente Kanskje, men det fremgikk ikke av posten din Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg ville gått for StarCraft 2, definitivt, satt og spillte noen wc3 modder med SC figurer, tenk det, med bedre grafikk Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror nok jeg hadde gått for Halo.. Er ikke Halo ute allerede da? ._o anyway; Ville nok valgt STALKER Hmmm... Kan det ha vært Halo 2 jeg mente Kanskje, men det fremgikk ikke av posten din Men man skjønte vel at han mente Halo 2. Er det planlagt å komme noe Halo 2, eller er det bare noe dere sier (skriver, egentlig...)? Lenke til kommentar
SolidSnake-(SNK) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Operation Flashpoint 2!!! Eneste som duger innen krigsspill, resten er urealistisk dritt for fjortiser! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 et SKIKKELIG bra og nytt X-COM spill colonizations 2 (blir vel ikke noe av) doom 3 planescape torment 2 (blir vel ikke noe av det heller) morrowind 4 warcraft 3 tft v 1.13 (kommer snart.... må spille ferdig orc campain..) Descent 4 har mest lyst på det første... men jeg har lyst på adsl og.. like urealistisk begge 2.. (ingenting som slo/slår X-COM UFO Defence/Enemy Unknown!! ) Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ville nok valgt "Call of Duty" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ville nok valgt "Call of Duty" Det er nok ute det Lenke til kommentar
^WeaKlinG^ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hl 2, det nya Thief blir bare gooddy det ass.. Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er det virkelig ingen som har skrevet Wold Of Warcraft!? neineinei! jeg gleder meg vertfall mest til World Of Warcraft og Gran Turismo 4 Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Far Cry hadde nok også vært digg, tenker jeg.... Tipper Far Cry kommer til å slå an mye bedre enn det folk regner med... Venter på at betaen skal havne i postkassa en av dagene nå!!! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Far cry ser veldig bra ut. Gleder meg like mye til det som til Doom 3 og S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Mafia oppfølgeren. Det hadde vært vannvittig bra! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis jeg kunne velge et spill som kommer Blizzard-snart så velger jeg World of Warcraft. Eller, nei, Starcraft: Ghost! Nei, BEGGE! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 I tillegg til de som er en selvfølge (Stalker, Half-Life 2, Battlefield Vietnam og Doom 3), blir det vel disse; -Joint Operations -Far Cry -MOH: Pacific Assault -SWAT: Urabn Justice (hvis det kommer da...) -Full Spectrum Warrior -Söldner -OFP2 (kommer neppe før neste jul iallefall, men men...) Dette er vel de som jeg ser mest frem til, men det er såklart andre spill også (ikke minst noen ekspansjonspakker!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå