Togo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hvis du kunne velge et spill som skal komme snart og få fullversjonen rett i fanget - hva ville du ha valgt da? Jeg ville ha valgt STALKER. Edit: Kan selvsagt være hvilket som helst spill som er planlagt til å komme, uansett når. Endret 10. desember 2003 av TST Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror jeg hadde valgt Half-Life 2. Jeg kan såvidt vente til det kommer ut! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror nok jeg hadde gått for Halo, eller Fable Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er det lov å si Gran Turismo 4? Hvis ikke så hadde det vert morro med.. tja vet ikke jeg, Ratchet & clank 2 kansje. Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Americas Army 2.1 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan ikke vente til Half-Life 2 kommer ut, så jeg ville hatt det. Ellers ville jeg aller helst at et 9800 Pro skulle dumpet ned i fanget mitt.... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Akkurat nå så ville jeg nok ønska meg Doom III. Lenke til kommentar
hs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Gleder meg noe sinnsykt til Deus Ex 2 kommer. Har spilt meg gjennom eneren mange ganger. Friheten og mulighetene gjør det til et kongelig spill. Håper toern blir like bra. Kjipt at jeg bare har isdn, slik at å laste ned demoen er utelukket... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ' date='01/12/2003 : 22:29'] Star wars Kotor 2 Second that men de driver å jobber med en sequel for xbox, så woho! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Ja! kotor 2 blir bra Men tror ikke det var bioware som skulle lage det Endret 2. desember 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror nok jeg hadde gått for Halo.. Er ikke Halo ute allerede da? ._o anyway; Ville nok valgt STALKER Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 To til som ønsker seg S.T.A.L.K.E.R?! Er det noe jeg ser frem til, så er det å spille på de til sammen tre mil store banene (jepp du leste rett), og se hvordan 60% av det man ser av landskap/byggninger faktisk er identisk med hvordan Tsjernobyl ser ut.. Kan dø som en lykkelig mann den dagen jeg har fått muligheten til å spille det bare bittebittebittelitt. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dooooooooooo00000oooooooooooM Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Duke Nukem 3D med box og manual og cd og det hele! DET hadde vært noe det! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Final fantasy 12,13,14,15,16,17 osv. (og hardware til å spille det selvsagt) Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja! kotor 2 blir bra Men tror ikke det var blizzard som skulle lage det Det var Bioware som lagde det, ikke Blizzard. Men 2'ern blir heldigvis også laget av en gjeng eks-bioware-karer som bidro til Fallout etc (tror de heter Obsidian eller noe sånt?)- så ja, jeg skulle gjerne hatt kotor 2 i fanget allerede nå jeg. :-) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Newerwinter nights 2 . Elder scrolls 4. Warcraft 4. Rome - total war. Icewind dale 3. Sudden strike 3. Commandos 4. (få tilbake teamet som satt sammen 2eren og gi det en skikkelig avslutning) Halo 2 Half life 2 Doom 3 Battle for middle-earth Middle earth online Final fantasy 11 (nå vil jeg ha denne serien på pc. Bill gates har sannelig råd til det, så nå er det på tide han gir oss gamere litt) Gta 4 Kotor 2 MGS 3 Fable Red faction 3 Call of duty 2 (expansion pack ville også vært gøy) Et skikkelig matrix spill som ikke suger rompe. Wipeout til data Aldri spør hva jeg ønsker meg igjen. Du kan risikere å få en mye lenger liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå