okdd Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 hei, jeg stresser veldig mye for tiden. jeg går på skole og har tenkt at det er helt normalt, men så nå i noen måneder har det gått til det ekstreme. jeg har slitt med å huske helt hverdagslige ting som for eksempel hvordan jeg skal legge nytt sengetrekk på dyna jeg har måtte virkelig tenke meg om i flere minutter. jeg har også glemt å gjøre mye som å gjøre skolearbeid, jeg sover mellom 1-3 timer pr natt og sliter en del psykisk etter som jeg føler meg deprimert. Jeg har perioder da jeg har ekstrem høy puls og jeg kjenner ofte hjertet banke fort selv om jeg sitter helt i ro. jeg har også veldig mye konsentrasjonsvansker som går veldig utover skolearbeidet. Er den noen som har opplevd det samme og vet hva dette er, eller om noen har noen innspill Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Gå til fastlegen din du. Hobbyleger og hobbypsykologer på Internett får ikke gjort stort Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Gå til fastlegen din du. Hobbyleger og hobbypsykologer på Internett får ikke gjort stort Dessverre er det faen ikke sikkert PBU får til så mye mer... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå