chairgame Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei Jeg har et chieftec matrix midi tower og lurer på om jeg kan gjøre noe med front-døren på kabinettet det foran cdromene. (få det "kulere") bytte det ut? akjære/sette i nytt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sette inn plexi det gjorde jeg når jeg hadde det stygge toweret.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 det er ikke stygt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 [offtopic]I forhold til det jonas har nå, så er c.tech matrix et stygt tårn, men det finnes verre kasser her i verden som for eksempel q-tec![/offtopic] [ontopic]Men jeg ville gjort som jonas sa, sett inn plexi. Husker jonas sitt matrix tårn, og det var meget stilig! Hvis du klarer og gravere inn ett eller annet i glasset, og fester en sterk LED nederst på døren, så kan det bli et meget flott resultat! [/ontopic] Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hehe ja i dag (Q-tec) tok en finger på vær sin side av den ene døra som er vindu i (transparent) og bøyde den *SÅÅÅÅ tynn er den* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 [offtopic]I forhold til det jonas har nå, så er c.tech matrix et stygt tårn, men det finnes verre kasser her i verden som for eksempel q-tec![/offtopic] Sier du at mitt Lian Li er fint eller stygt? [ontopic]Men jeg ville gjort som jonas sa, sett inn plexi. Husker jonas sitt matrix tårn, og det var meget stilig! Hvis du klarer og gravere inn ett eller annet i glasset, og fester en sterk LED nederst på døren, så kan det bli et meget flott resultat! [/ontopic] Mitt matrix tårn? du mener den matrix theme greia? den er ikke min.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg sa at ditt var fint jonas... Men jeg mente at i forhold til mange andre kabineter er chieftech matrix et fint tårn... og jeg mener å huske å ha sett i hvertfall et chieftech tårn med modda plexi front-dør, men jeg er ikke sikker på om det var ditt... men siden du også sier at du satte inn plexi da du hadde det tårnet, så regnet jeg med at det var ditt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 det var det jeg visste!!! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Husk på da jonas at alle har forskjellige smaker på towers! Tenk over det før du slenger ut at: du har også hatt det stygge toweret! For min del er Chieftech Matrix et meget fint kabinett! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det du kan gjøre er å skjære ut mønsteret på dekselet og eventuelt erstatte det med noe etting greier, ikke plexi, litt for gammelt d der. Du kan også prøve med noe tråd, da mener jeg du skal ha MASSE tråd som du fester på toppen og på bunnen av det du har skjært ut, slit at det på en måte blir en vegg med tråder, men trådene skal ikke være tynne som sytråder, noe hyssingtråd hadde vert noe! Jeg så det nemlig på noen høytalere som hadde det som beskyttelse. Nice 2k, Voila!! Det er egentlig ikke vanskeligt, det er bare å skaffe mye tråd, klippe og eventuelt feste det på en eller annen måte. Du kan feste det ved å feste trådene på en plate som er like bred som selveste hullet du har skjært ut av kabinett framdøra di, så legger du en plate over trådene igjen, for da vises ikke limen når du åpner den døra. For bedre finish må du bruke hjernen din litt selv!! Hva har du å tape? Eventuelt lys inni hadde vert tøft, du ser bare lyset mellom trådene!! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 btw: d var noen skrive feil i den der teksten. Øvert skal d stå NETTING, skrev litt fort og missa en bokstav, sry!! ^^' lykke til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 så du ikke den søte lille knappen som heter "edit" du? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Racegrill (engangsgrill) i front er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå