Gå til innhold

Trump-supportere slått ned av regressive "demonstranter"

VRK18

8 stemmer

1. 1. Er volden mot Trump-supportere legitim?

• Ja
      0
    • Nei, men jeg har forståelse for den
      0
    • Nei, og jeg fordømmer dem
      8

Anbefalte innlegg

[...]

Kritikken går jo på hva han gjør, nemlig gjennomfører idiotiske ting.

Kritikk i form av opptøyer og voldelige demonstrasjoner... Bra greier...

Det er ikke sikkert det er idiotisk. For tidlig å si noe om strakstiltakene uten å se hva han gjør for å rettferdiggjøre dem. Det er mye drastisk som er riktig å gjøre, desverre.

Så alle Trumps motstandere går i tog? Og selv om det skulle være tilfelle, å gå i protesttog er lovlig og legitimt.

Jepp, dette er et helt legitimt protesttog...

Så når du sier "Trumps motstandere", så begrenser du deg til kun de som bruker vold? Det har ikke slått deg inn at "trumps motstandere" er et i overkant vidt begrep å bruke?

AtW

Dakkars deg da. Ble du lei deg fordi jeg brukte et begrep som du synes er for bredt for sammenhengen her? Alle Trumps motstandere er drittunger uten tålmodighet. Jeg bruker det brede begrepet bevisst, men det er visst vanskelig å fatte fordi?

Om du snakker om alle trumps motstandere, så er argumentasjonen din dårlig, fordi du bruker små delgrupper som argument for hvorfor hele gruppen er dårlig. Og joda, man kanskje si at jeg er litt lei meg fordi folk viser manglende evne til å argumentere eller vurdere ting rasjonelt.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[...]

Det er ikke sikkert det er idiotisk. For tidlig å si noe om strakstiltakene uten å se hva han gjør for å rettferdiggjøre dem. Det er mye drastisk som er riktig å gjøre, desverre.

Så alle Trumps motstandere går i tog? Og selv om det skulle være tilfelle, å gå i protesttog er lovlig og legitimt.

Men når du går i protesttog mot en demokratisk valgt president så kan du ikke kalle deg demokrat.

Så en demokratisk valgt leder skal ha blankofullmakt til å gjøre hva som helst for å kunne kalle det et demokrati?

Han gjør ikke "hva som helst", han gjør det han lovet. 

Lenke til kommentar

[...]

Men når du går i protesttog mot en demokratisk valgt president så kan du ikke kalle deg demokrat.
Så en demokratisk valgt leder skal ha blankofullmakt til å gjøre hva som helst for å kunne kalle det et demokrati?

Han gjør ikke "hva som helst", han gjør det han lovet.

Og da er det udemokratisk å protestere?

Lenke til kommentar

Om du snakker om alle trumps motstandere, så er argumentasjonen din dårlig, fordi du bruker små delgrupper som argument for hvorfor hele gruppen er dårlig. Og joda, man kanskje si at jeg er litt lei meg fordi folk viser manglende evne til å argumentere eller vurdere ting rasjonelt.

AtW

Forresten så får det å skrive "Trump's motstandere" frem poenget med at man ikke skal dra alle over en kam noe folka som bruker vold mot tilfeldige tydeligvis ikke forstår. En Trump tilhenger kan være det av helt ålreite grunner og man slår ikke ned noen som har "Vote Trump" på t-skjorta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...