Gå til innhold

[Løst] Hvor finner jeg selvangivelsen på nett?

Malmern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ligge i meldingsinnboksen din.

Jeg velger "Skattekort og forskuddsskatt" --> "Se info om skattekortet ditt" for å komme til innboksen.

"Skatteoppgjør 2015" og "Selvangivelse 2015" er vel de jeg trenger tipper jeg

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Ligger det ikke noe i "arkivert" heller? Det er bare ting som kom etter du opprettet bruker som ligger der tror jeg. Du kan vel gå på likningskontoret/ kemneren å få en utskrift?

Har endret svaret mitt noe.

Men kommer til å levere for 2015 så får vi se hva NAV sier.

Det eneste som ligger i arkivet er selvangivelsen fra 2006. :p

Ikke at det er logisk at NAV trenger fysisk kopi av selvangivelse og skatteoppgjør,

da de garantert har tilgang til opplysningene selv...

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

De skal ikke ha noen kopi av det. De går utifra selvangivelse for diverse ting og har gjort det i mange år, det er lenge siden de trengte slike opplysninger direkte fra folk via papir.

Uansett så er det bare å ta en telefon til skatteetaten så hjelper de deg. Det tar bare litt lengre tid.

Lenke til kommentar

De skal ikke ha noen kopi av det. De går utifra selvangivelse for diverse ting og har gjort det i mange år, det er lenge siden de trengte slike opplysninger direkte fra folk via papir.

Uansett så er det bare å ta en telefon til skatteetaten så hjelper de deg. Det tar bare litt lengre tid.

Jeg har fått beskjed om å legge ved en utskrift av selvangivelse og skatteoppgjør,

det er tydeligvis nødvendig når man skal søke om økonomisk stønad,

fikk med ett ark som heter "Vedlegg - Til søknader om økonomisk stønad",

og der er "Utskrift av selvangivelse og skatteoppgjør" krysset av i tillegg til at de skal ha kontoutskrift fra de 3 siste månedene.

Har heller ikke tid til å vente,

er nødt til å levere søknaden i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...