Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Som topicen sier... hvordan fjerner man lyset i logitech musa? Den irriterrer meg når jeg ligger å sover om natta... Det er en mouseman optical ett eller annet... begynner å bli ett par å nå.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 det som lyser opp logoen du mener? du får skru opp å se.. men er det en diode er det fullt mulig den er nødvendig å ha der.. så ville ikke anbefale å ta den ut med mindre noen vet det er mulig.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ligger du med den på puta eller? Det må da gå an å ta den under dyna Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 haha.. jeg har maskina 2 meter i fra meg og der ligger musa når jeg sover... maskina står på 24/7, men jeg har fiksa det nå.. Svart teip er kjekt å ha... åpna mus og satt på teipen over lyset... Lenke til kommentar
zxni Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Som topicen sier... hvordan fjerner man lyset i logitech musa? Den irriterrer meg når jeg ligger å sover om natta... Det er en mouseman optical ett eller annet... begynner å bli ett par å nå.... Har du et mørkt underlag under musa ? Den skal ha et hvitt underlag, det har Logitech Europe fortalt meg. Er for å få den til å gå i standby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå