anonym jente Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hei. Jeg fikk fast jobb i 50% stilling innen helse for noen mnd siden. Har 50% ekstravakter så tilsvarer en 100%. Men det jeg lurer på er om selv jeg jeg jobber 100% med ekstravakter om jeg får regnet ut pensjon av alt jeg jobber eller bare av de 50% fast.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det er pensjon på alt av lønn Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 .. i prinsippet. Dessverre er ikke alle arbeidsgivere like flinke til å overholde det prinsippet. Oslo kommune tapte vel en sak på det for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det er pensjon på alt av lønn Nei. Ikke på overtid for innskudspensjon (2) I innskuddsplanen kan det fastsettes at a. det for alle medlemmers lønn skal ses bort fra godtgjørelse for overtid, skattepliktige naturalytelser og utgiftsgodtgjørelser eller andre varierende eller midlertidige tillegg, b. siste års lønn skal legges til grunn, c. det skal brukes et normert lønnsgrunnlag for en eller flere grupper av medlemmer, med mindre dette gir et vesentlig annet resultat enn om hvert enkelt medlems lønn legges til grunn, d. det skal ses bort fra en andel av lønnen på inntil 10 prosent, med mindre innskuddsplanen inneholder bestemmelse som nevnt i bokstav a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå