Gå til innhold

Konsulent (1065) og lønntabell, kan du hjelpe?

Anoo

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg vurderer å søke en stilling som konsulent (1065) hvor det er oppgitt i annonsen at stillingen SKO 1065 for tiden avlønnes fra lønnsalternativ 8 etter kompetanse. Blir jo da såklart nyskjerrig, men klarer ikke helt å forstå disse skjemaene. Er det noen her inne som kan bistå? Nedenfor er linken. 

https://www.politilederen.no/dokumenter/Lonnsoppgjor/HTA/Lonnstabellrammerplaner_2014_m_vedlegg.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lønnen din blir bestemt av hvilket lønnstrinn du er på. Hvilket lønnstrinn du er på bestemmes av hvilken lønnsramme stillingen har og hvilket lønnsalternativ du får, som igjen blir bestemt av ansienniteten din. Så, hvilken lønnsramme har stillingen?

Det aner jeg ikke. Alt som sto i stillingen er nevnt ovenfor. 

Jeg gikk på siste side, på den linken jeg skrev ovenfor, og forstod det slik at lønnsrammen er 17. Deretter gikk jeg til denne og leste av der det står 8. Som videre henviser til tallene 38 - 46. Som da henviser til lønnen 360.300 - 403.300.  Hvorvidt dette er riktig aner jeg ikke! 

Så forsåvidt nå at denne linken er fra 2014, og regner med at lønnen i ettertid sikkert har blitt noe høyere. 

Lenke til kommentar

Deretter gikk jeg til denne og leste av der det står 8. Som videre henviser til tallene 38 - 46. Som da henviser til lønnen 360.300 - 403.300. Hvorvidt dette er riktig aner jeg ikke!

Så forsåvidt nå at denne linken er fra 2014, og regner med at lønnen i ettertid sikkert har blitt noe høyere.

Såvidt jeg har skjønt, betyr det at lønnsalternativ 1, som du får uten ansiennitet innebærer lønnstrinn 38 og så stiger det med ansienniteten din.

Lenke til kommentar

Deretter gikk jeg til denne og leste av der det står 8. Som videre henviser til tallene 38 - 46. Som da henviser til lønnen 360.300 - 403.300. Hvorvidt dette er riktig aner jeg ikke!

Såvidt jeg har skjønt, betyr det at lønnsalternativ 1, som du får uten ansiennitet innebærer lønnstrinn 38 og så stiger det med ansienniteten din.

Aha, ja det kan nok stemme. Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...