BadBoyBubba Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har kun et spm om noen vet hvor man får tak i xbox med samsung drev? Elkjøp, lefdal....? Slitsomt å fly rundt og lete.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er rimelig tilfeldig i hvilke esker Samsung spilleren ligger... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ingen gidder så sprette en xbox for at du skal sjekke hvilken dvd-spiller som er i den vil jeg tro. du kan evt sjekke på serienr, prod sted og prod dato da dette står utenpå esken. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvorfor lurer du på det egentlig? Er de bedre til å ta brente plater eller no? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ryktene sier det, ja. Samsungen svelger CD-R/RW og DVD-R/RW, men er litt kresen på +R, visstnok. Uansett kan man gjøre en Samsung modd selv, så lenge man har litt teknisk innsikt og færre enn 10 tommeltotter. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 brenner uansett bare dvd-r jeg, så jeg er storfornøyd med min thompson Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ønsker å vite dette da det er dette drevet som tar alle de platene jeg har... Takk for tipset om serienummer høres logisk ut... må sjekke det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå