coronna Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg holder på å skal legge inn XP på en Hewlet Packard Vectra Når den har kjört en stund så kommer det feilmelding som sier: File atapi.sys caused an unexpected error (8960) at line 3529 in:d:xpsp1´base´boot´setup´setup.c. Så pröver jeg med Win 2000 som også kjörer en stun för den kommer opp med feilmelding: Setup did not find any hard disk drives installed in your computer Har du /dere noe aning om hva jeg kan gjöre? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dukker HDen opp i bios?(Esc/F1) Hvor langt kommer du i innstalasjonen? TaZ Lenke til kommentar
coronna Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 ja den finner den der... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjør Fdisk og formater den.. bruk Win98 oppstarts diskett.. www.bootdisk.com vist du ikke har en.. Lenke til kommentar
coronna Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Har gjort det vennen...men den vil ikke ta fdisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå