ATWindsor Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvorfor er det en smiley der da? Det er en litt oppgitt smiley. "Tenkte jeg det ikke". Så hva tenker du om at media "er stille" nå som det tilsynelatende er en hvit? At trusselen fra muslimer overdrives av media? AtW 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvorfor er det en smiley der da? Det er en litt oppgitt smiley. "Tenkte jeg det ikke". Hvorfor skriver du ikke en ny forumpost der du er oppgitt på media og deres svært dårlige dekning nå når det viste seg at det var en hvit right-wing og anti-innvandrings-nettroll? Det er for tidlig å trekke konklusjoner. Nok om det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Så du er ikke oppgitt på media nå lenger altså? Got it. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvorfor er det en smiley der da? Det er en litt oppgitt smiley. "Tenkte jeg det ikke". Hvorfor skriver du ikke en ny forumpost der du er oppgitt på media og deres svært dårlige dekning nå når det viste seg at det var en hvit right-wing og anti-innvandrings-nettroll? Det er for tidlig å trekke konklusjoner. Nok om det. Haha, det er for tidlig å trekke konklusjoner. Snakker om intens dobbeltmoral. AtW 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Så viser det seg altså: Terroristene var muslimer Det er for tidlig å trekke konklusjoner. Nok om det. Life comes at you fast. 3 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Så viser det seg altså: Terroristene var muslimer Det er for tidlig å trekke konklusjoner. Nok om det. Life comes at you fast. Ja, jeg var litt for rask på avtrekkeren Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det er hyggelig at du i det minste innrømmer det. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det er hyggelig at du i det minste innrømmer det. Javisst. Ingen vits å kritisere andre hvis man ikke også er villig til å ta selvkritikk. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Den ellers twittre-ivrige Trump har ingen kondolanser eller medfølelse å komme med etter moskee-massakren. Ikke "overraskende" kanskje siden gjerningsmann altså er kanadisk homegrown terrorist. Hadde det derimot vært hendelse med muslimsk opphav, ville han umiddelbart brukt det som forsvar for innreiseforbudet han har innført, "Look to Canada, "det er terroristene jeg vil beskytte dere mot" osv. Nå derimot er det helt tyst. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Det er nå de høyreradikale nettrollene trekker seg tilbake i hulen sin frem til de kan cherrypicke neste sak. Dette invaliderer selvsagt ikke trusselen fra det radikale Islam, men når det skyggelegger andre problemer som høyreekstrem terror, overgrep på grunnleggende rettigheter og sviktende psykisk helsevern så blir plutselig VR Katten, og resten av Schadenfreude-ligaen her inne, veldig destruktive. Så viser det seg altså: Terroristene var muslimer Og med ett var det ikke like interessant å dekke dette for media, som hadde håpet det var hvite kanadiere og at de kunne lage nok en sympatisak ut av det. Dette innlegget har 8 likes. Kanskje VR "Fake news" Katten skal gjennomgå kildene sine, og de 8 andre gå og skamme seg. Endret 31. januar 2017 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Så viser det seg altså: Terroristene var muslimer Du synes ikke selv det blir i overkant patetisk å legge et smilefjes bak en slik setning? Flott med en massakre så lenge du tror den er begått av noen som kan gi deg billige debattpoenger? Det er ikke smiley der fordi jeg er glad for handlingen. Slutt å henge deg opp i trivialiteter. Du glemte visst å beklage hatet og fordommene du spydde ut på feil grunnlag mot uskyldige muslimer igjen her, er det noe du kanskje burde henge deg litt opp i? Høyreradikal canadisk student skal ha stått bak moské-drapene i Quebec. 27-åringen uttrykte støtte til Marine Le Pen. Pinlig ignorant. Endret 31. januar 2017 av Thoto79 3 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Jeg er ikke overrasket. Når jeg googlet moskeen i går kveld så det ut til at moskeen var tradisjonell sunni-muslimsk (utifra bildene, videoene etc). Mine fransk-kunskaper er minimale. Hadde angrepet vært mot en Alevi, shia eller Ahmadiyya moske, da kunne vi kanskje spekulært i et islamistisk terrorangrep. Endret 31. januar 2017 av Drogin Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Noen som har funnet ut om han var tilknyttet et kjent høyreekstremt nettverk? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hørte om nyheten to ganger iløpet av 10 minutter på radio idag. Hvilke medier tier? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Kanskje VR "Fake news" Katten skal gjennomgå kildene sine, og de 8 andre gå og skamme seg. Det er ikke jeg som er fake news her. Det var mainstream media som meldte at gjerningsmennene var av arabisk opprinnelse. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Den ellers twittre-ivrige Trump har ingen kondolanser eller medfølelse å komme med etter moskee-massakren. Ikke "overraskende" kanskje siden gjerningsmann altså er kanadisk homegrown terrorist. Hadde det derimot vært hendelse med muslimsk opphav, ville han umiddelbart brukt det jepp, akkurat som jeg sa I kommentarfeltet på Twitter spør folk seg det samme, hvorfor var han helt taus når 6 ble myrdet i moskeen? Tror jeg har funnet "svaret". Trump har visstnok planer om å omdøpe et program som heter "Countering Violent Extremism" (DVE) til "Countering Radical Islamic Extremism". Og da passer det jo dårlig å bli "påmint" om at det også eksisteter annen terror. Donald Trump administration 'wants to cut white supremacism from counter-extremism programme' http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-cut-white-supremacism-countering-violent-extremism-programme-neo-nazi-counter-extremism-a7558796.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå