foenix Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Her er meldingene jeg får når jeg prøver å feilsøke, så hva er galt? Problemer som ble funnet 802.11n WLAN NIC har ikke en driver 802.11n WLAN NIC har ikke en driver Ingen driver er installert for 802.11n WLAN NIC. Ikke reparert Bruk løsning på driverproblem Fullført Installer en driver for denne enheten Fullført Problem med PnP-enheter Problem med PnP-enheter Det er problemer med noen PnP-enheter. Det vil bli utført ytterligere trinn for å feilsøke disse enhetene. Oppdaget Potensielle problemer som ble kontrollert Windows Update konfigurert for aldri å installere drivere Windows Update konfigurert for aldri å installere drivere Driveroppdateringer blir ikke automatisk installert når de oppdages av Windows Update. Ingen problemer Problemer som ble funnet Registreringsdetaljer 6 802.11n WLAN NIC har ikke en driver Ikke reparert Ingen driver er installert for 802.11n WLAN NIC. Enhetsinformasjon Navn: 802.11n WLAN NIC ID: USB\VID_0BDA&PID_8179\5&1BF0BA15&0&6 Feilkode: 28 Bruk løsning på driverproblem Fullført Følg instruksjonene i løsningen for å adressere driverproblemet. Installer en driver for denne enheten Fullført Driveren for 802.11n WLAN NIC er ikke installert. Installer den siste driveren for enheten. Problem med PnP-enheter Oppdaget Det er problemer med noen PnP-enheter. Det vil bli utført ytterligere trinn for å feilsøke disse enhetene. Potensielle problemer som ble kontrollert Registreringsdetaljer Windows Update konfigurert for aldri å installere drivere Ingen problemer Driveroppdateringer blir ikke automatisk installert når de oppdages av Windows Update. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvis jeg skulle ta et wild guess helt ut av det blå ville jeg anta at nettverkskortet mangler driver? Har du installert driveren til kortet/pluggen? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Hvis jeg skulle ta et wild guess helt ut av det blå ville jeg anta at nettverkskortet mangler driver? Har du installert driveren til kortet/pluggen? Windows klarer ikke å finne noen driver. Finnes det noen nettsteder hvor jeg kan finne denne driveren? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvis jeg skulle ta et wild guess helt ut av det blå ville jeg anta at nettverkskortet mangler driver? Har du installert driveren til kortet/pluggen? Windows klarer ikke å finne noen driver. Finnes det noen nettsteder hvor jeg kan finne denne driveren? Nei det er ikke så vanlig at drivere for USB-nettverkskort ligger inne i windows. Vanligvis så følger jo dette med når du kjøper den, men hvis ikke må du gå til produsentens hjemmeside og se under "Support" Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hvor gammelt er dette adapteret? Ikke alle gamle slike er støttet i win8/win10, har det noe navn? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Hvor gammelt er dette adapteret? Ikke alle gamle slike er støttet i win8/win10, har det noe navn? Det er trykket 820-11n på det og jeg har win7. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hvor gammelt er dette adapteret? Ikke alle gamle slike er støttet i win8/win10, har det noe navn?Det er trykket 820-11n på det og jeg har win7. Legg ut et bilde av den. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Her er en link. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Fant en lik her, de har link til en driver....http://www.ebay.com/itm/150Mbps-150M-Mini-USB-WiFi-Wireless-Adapter-Network-LAN-Card-802-11n-g-b-F4-/321414879602 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå