foenix Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Se bildet. Den har en uvanlig kontakt-fot og jeg lurte på hvilke kamera den passer til? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Ganske sikker på at det er den gamle Sony standarden. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Ganske sikker på at det er den gamle Sony standarden. Ja, som de arvet da de kjøpte Minoltas fotoavdeling. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det ligner en Minolta sko ja... Du får overganger på eBay Lenke til kommentar
foenix Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Det ligner en Minolta sko ja... Du får overganger på eBay Hvilke søkeord skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Denne kanskje ? Men tror du må bruke kabelen hvis det finnes på blitsen. EDit: er det feil adapter jeg har linket til kan du lete etter riktig her. Endret 31. januar 2017 av Nautica Lenke til kommentar
se# Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Selv om du finner adapter bør du være litt forsiktig med veldig gamle blitser på nye kameraer da enkelte har så høy spenning i blitsskokontaktene at elektronikk i nye kameraer kan bli ødelagt. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Selv om du finner adapter bør du være litt forsiktig med veldig gamle blitser på nye kameraer da enkelte har så høy spenning i blitsskokontaktene at elektronikk i nye kameraer kan bli ødelagt. Jeg er klar over det, men denne blitsen har en triggerspenning på 5-6 volt og det tåler vel de fleste digitale kameraene.. Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Selv om du finner adapter bør du være litt forsiktig med veldig gamle blitser på nye kameraer da enkelte har så høy spenning i blitsskokontaktene at elektronikk i nye kameraer kan bli ødelagt. Jeg er klar over det, men denne blitsen har en triggerspenning på 5-6 volt og det tåler vel de fleste digitale kameraene.. 5-6 volt går sikkert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå