Fredrik N. Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 trollheimen i januar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg så dette bildet på foto.no med kledelig vignettering uten ramme. Her ser det ut som du har prøvd å fjerne noe av vignettering og tilført ramme i stedet. Et meget godt komponert landskapsbilde. Jeg synes versjonen på foto.no var best. Skarp nok for meg:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Får lyst å gå på ski når jeg ser på dette bildet. Så ser jeg ut av vinduet og konstaterer at det er helt umulig her, dessverre. Flott komp. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Meget smukt natur billede...vinterligt og fint taget med træet i billedet..skaber en masse her Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Hei Gunnar. Ja, jeg er faktisk enig med deg at versjonen jeg la ut på foto var best, men der fikk jeg litt pepper for både det ene og andre. Derfor lagde jeg en annen versjon. Originalen er lagt ut som V2. Veldig hyggelig at du kommenterte bildet! Takk til Suss og Oddvar også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hei Fredrik Flotte vinter bilde, både med og uten ramme. På søndagen vår hos meg, men idag mandag, vinter igjen med lit nysnø M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Takker så mye Leif! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Takker så mye Leif! Mvh Fredrik Bare hyggelig !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg