Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Vitaminer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei, Leif. Et innbydende bilde med friske farger og god, sunn mat, - du kunne fått jobb i Ernæringsrådet ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Albert Takk før sunn og fargerik kommentar Har mitt eget sunnhets råd hehe Vitaminer og fototurer M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Leif. Den er god den pizzaen der, jeg spiste den samme selv i går Men isteden for sitrus blir det epler...an apple a day, keeps the doctor away Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Dekorativt og fargerikt bilde! Viktig med næringsrik kost nå på vintern, ja. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Leif. Den er god den pizzaen der, jeg spiste den samme selv i går Men isteden for sitrus blir det epler...an apple a day, keeps the doctor away Mvh. Rolf Hei Rolf Er god pizza fra butiken, der er vi enige ☺️ Eple er også bra før helsen og trenger då ikke legetime ? Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Dekorativt og fargerikt bilde! Viktig med næringsrik kost nå på vintern, ja. Mvh Fredrik Hei Fredrik Takk før hyggelig kommentar ☺️ ja viktig med næringsrik Kost på vinter då sola er på ferie ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Dekorativt og fargerikt bilde! Viktig med næringsrik kost nå på vintern, ja. Mvh Fredrik Hei Fredrik Takk før hyggelig kommentar ☺ ja viktig med næringsrik Kost på vinter då sola er på ferie Mvh Leif Jeg ser ikke tranflaska, men den står vel i kjøleskapet Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Så riktig, står i kjøleskapet ☺️ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Et forsøk på å få pizzaen sunn ? Artig bilde, fikk lyst på nettopp pizza. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Et forsøk på å få pizzaen sunn ? Artig bilde, fikk lyst på nettopp pizza. Mvh Ragnar Hei Ragnar Takk før et førsøk, til ei sunn kommentar Pizza fra butiken. er ok noen gang, men best fra pizza bagaren M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg