Mr.M Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Fra en artikkel på NRK i mars 2003, samme dagen som invasjonen av Irak startet https://www.nrk.no/urix/pa-utkikk-etter-neste-krig-1.677360 Nedfelt i dokumentet "Project for the New American Century" og er vel ingen grunn til å tro at doktrinen er skrinlagt selv om persongalleriet forandres over tid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Krig er for det meste bare gøyal lek så lenge det ikke rammer meg og mine Krig er det ultimate innenfor reality programmer, hurra ... Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Trump vil ikke ha krig. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Krig er for det meste bare gøyal lek så lenge det ikke rammer meg og mine Krig er det ultimate innenfor reality programmer, hurra ... Time will tell on their power minds, Making war just for fun. Treating people just like pawns in chess, Wait till their judgement day comes! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Krig er for det meste bare gøyal lek så lenge det ikke rammer meg og mine Krig er det ultimate innenfor reality programmer, hurra ... Time will tell on their power minds, Making war just for fun. Treating people just like pawns in chess, Wait till their judgement day comes! juhu ... https://youtu.be/ung_mzjyqps Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 En av grunnene til at etablissementet er så imot Trump er jo nettopp at han ikke ønsker mer krig pga. kostnadene.Men vi får se når det kommer til stykket, så blir han vel overtalt / manipulert han i likhet med alle andre, inkludert Obama.Den Republikanske krigshauken Clinton fikk hvertfall ikke innpass... hun planla bla. bakkekrig i Syria og krig mot Iran. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Nei, han er en skikkelig liten fredsdue, den derre trumpegutten ... helledussen .. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Nei, han er en skikkelig liten fredsdue, den derre trumpegutten ... helledussen .. I forhold til Bush, Obama og Hillary Clinton så er han nok det ja. Helt riktig. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Trump er ganske anti-Kina. Lurer på hvordan det kommer til å utvikle seg i Sørkinahavet, med tanke på Tillerson sine uttalelser om at han vil bruke militæret for å hindre Kinas adgang til de kunstige øyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå