Gå til innhold

Hvor bør vi reise på guttetur?

Anbefalte innlegg

Reiser på guttetur til syden nå i sommer, dette blir vår første guttetur. Noen her som har noen tips til gode steder å reise? kom gjerne med erfaringer ect 

Eneste kriteriene er vel at det må være billig alkohol, mat og opphold, og ikke minst må det være godt utvalg av jenter. Har lest mange steder at noen sånne "festesteder" er overfylt med bråkete briter. Så visst det er overtall med skandinaviere gjør ikke det noe  :wee:

Takk for all hjelp, og alle svar  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sterkt anbefale the yachtweek i kroatia. Det koster gjerne litt, men det er by far den beste "gutteturen" jeg har vært på. Typisk feriesteder med mye full blir litt som å dra på byen hver dag, bare andre folk og varmere klima(og billigere såklart). 

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Eneste kriteriene er vel at det må være billig alkohol, mat og opphold, og ikke minst må det være godt utvalg av jenter. Har lest mange steder at noen sånne "festesteder" er overfylt med bråkete briter. Så visst det er overtall med skandinaviere gjør ikke det noe  :wee:

Bulgaria. 

Lenke til kommentar

Bulgaria. 

Tenker du Sunny Beach da? har hørt det skal være ganske bra! Hvordan er det med damer der? ;) 

Lenke til kommentar

Kan sterkt anbefale the yachtweek i kroatia. Det koster gjerne litt, men det er by far den beste "gutteturen" jeg har vært på. Typisk feriesteder med mye full blir litt som å dra på byen hver dag, bare andre folk og varmere klima(og billigere såklart). 

Det så sinnsykt fett ut!

Lenke til kommentar

Bulgaria. 

Tenker du Sunny Beach da? har hørt det skal være ganske bra! Hvordan er det med damer der? ;)

Ja, Sunny Beach eller Golden Sands. Mange damer der, og mange skandinaver. Ikke min type feriedestinasjon, men tenkte det ville passe dere perfekt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var i Sunny Beach for et par år siden, og jeg syns det var bemerkelsesverdig lite folk fra her i Norden.

Mye av grunnen er at det er så latterlig billig igjen, at det fort blir mer aktuelt for land hvor innbyggerne har en brøkdel av inntekten vi har her i Norden.

Dvs. vanvittig mye russere, og en del tyskere.

Russerne snakker generelt veldig lite engelsk, og er oppe der med briter på ferie.

Mye av disse problemene løst vi med å leie en svær villa, med eget svømmebasseng og alt vi trengte.

På den måten måtte vi bare omgås med de vi ønsket å omgå med på dagtid.

I Sunny Beach var også skillene mellom skandinaviske utplasser og resten "ikke-eksisterende", i motsetning til i f.eks. Magaluf. 

Når det er sagt, så det vanvittig fett ut med den seilturen!

Lenke til kommentar

Sunny Beach er konge :) Vi var på guttetur dit i august, og koste oss veldig. Mange av barene har ''drikk så mye du vil i 2 timer for 100lappen''. ''Den glade viking'' er en bar du vil finne en drøss av skandinavere på, men jeg personlig hadde det tusen ganger fetere på ''lazur''.  Det er også en 10 min taxitur unna gamlebyen Nessebar, som er nydelig, og verdt å få med seg. Vi møtte for det meste finske jenter, og møtte faktisk ikke en eneste nordmann under hele uka vi var der. 

Det eneste negative jeg vil trekke frem, er alle de utakknemlige tiggerne som maser i ett jævla sett. Ga ei dame et par mynter, og hu kasta hele tiggerkoppen i ansiktet mitt pga hun mente det var for lite. Endte med at en mann som solgte iskrem på gata skjelte henne ut på bulgarsk, noe som igjen resulterte at hun spytta han i ansiktet. Så ja, tiggerne i Sunny Beach er ikke som de i Norge. Noe annet tiggerne gjør, er å spille på turistenes følelser ved å bære rundt på små hundevalper. 

Så om jeg skal gi deg et tips til Sunny Beach, så er det å ignorere tiggerne. Om du gir de litt penger, kommer de til å følge etter deg og be om mer og mer. 

Glemte å si at maten der nede varierer veldig. H.C Andersen har jævlig god mat iallefall :)

Endret av Utah
Lenke til kommentar

Sunny Beach er konge :) Vi var på guttetur dit i august, og koste oss veldig. Mange av barene har ''drikk så mye du vil i 2 timer for 100lappen''. ''Den glade viking'' er en bar du vil finne en drøss av skandinavere på, men jeg personlig hadde det tusen ganger fetere på ''lazur''.  Det er også en 10 min taxitur unna gamlebyen Nessebar, som er nydelig, og verdt å få med seg. Vi møtte for det meste finske jenter, og møtte faktisk ikke en eneste nordmann under hele uka vi var der. 

Det eneste negative jeg vil trekke frem, er alle de utakknemlige tiggerne som maser i ett jævla sett. Ga ei dame et par mynter, og hu kasta hele tiggerkoppen i ansiktet mitt pga hun mente det var for lite. Endte med at en mann som solgte iskrem på gata skjelte henne ut på bulgarsk, noe som igjen resulterte at hun spytta han i ansiktet. Så ja, tiggerne i Sunny Beach er ikke som de i Norge. Noe annet tiggerne gjør, er å spille på turistenes følelser ved å bære rundt på små hundevalper. 

Så om jeg skal gi deg et tips til Sunny Beach, så er det å ignorere tiggerne. Om du gir de litt penger, kommer de til å følge etter deg og be om mer og mer. 

Glemte å si at maten der nede varierer veldig. H.C Andersen har jævlig god mat iallefall :)

Blir nok Sunny Beach på oss, så du mye til den volden som media har blusset så my opp? "bloody beach" eller hva de kaller det :p

Lenke til kommentar

Om dere (dessverre) skulle ende opp med Magaluf, hold dere til den skandinaviske gaten, så slipper dere alle de (unnskyld, men har kun dårlige erfaringer med dem) jævla britene. 

Her er det stort sett kun skandinavere, og utestedene der er litt kjekkere, alt handler ikke om å stappe 400 personer inn i et 70 kvadrat lokale for så og spille så høy musikk som bare mulig.

Men jeg håper virkelig dere reiser en annen plass, Magaluf er rett og slett trashy. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...