Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Sagene Båthavn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei, Rolf. Dine "da-" og "nå-"bilder fra ulike industrimiljøer er interessante både historisk og kulturelt, og kanskje de en gang blir å finne i et bokverk om den norske industriutviklingen fra dens spede begynnelse og fram til vår tid (?) ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Rolf Fin dokumentasjon med intressant beskrivelse M v h Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Noget af en forskel ..to gode billeder vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Hei, Rolf. Dine "da-" og "nå-"bilder fra ulike industrimiljøer er interessante både historisk og kulturelt, og kanskje de en gang blir å finne i et bokverk om den norske industriutviklingen fra dens spede begynnelse og fram til vår tid (?) ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert. Hyggelig at du finner det interessant. Min interesse begrenser seg til lokalhistorie og det finnes allerede mye bildemateriale om temaet her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Rolf Fin dokumentasjon med intressant beskrivelse M v h Leif Hei Leif. Takk for din hyggelige kommentar Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Noget af en forskel ..to gode billeder vh Suss Mange takk for kommentaren Suss Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Rolf Fin dokumentasjon med intressant beskrivelse M v h Leif Hei Leif. Takk for din hyggelige kommentar Mvh. Rolf Bare hyggelig !!!! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Rolf, Fint utsnitt og dokumentasjon med historie. Hurum Paper Mill fikk meg til å tenke på både Sande Tresliperi og Sande Paper Mill som lå på Selvik I Sande I Vestfold. Jeg jobba en tid på Sande Tresliperi før jeg måtte avtjene min militærtjeneste. Sande Tresliperi blei i begynnelsen forsøkt drevet med damp. Hele historien om begge disse kan leses i denne linken http://industrimuseum.no/bedrifter/sande%20tresliperi Mvh, Jon Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Interessant historie, interessante bilder. God dokumentasjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Hei Rolf, Fint utsnitt og dokumentasjon med historie. Hurum Paper Mill fikk meg til å tenke på både Sande Tresliperi og Sande Paper Mill som lå på Selvik I Sande I Vestfold. Jeg jobba en tid på Sande Tresliperi før jeg måtte avtjene min militærtjeneste. Sande Tresliperi blei i begynnelsen forsøkt drevet med damp. Hele historien om begge disse kan leses i denne linken http://industrimuseum.no/bedrifter/sande%20tresliperi Mvh, Jon Hei Jon Jeg var ofte innom Sande Paper Mill i en jobb jeg hadde for mange år siden. Interessant historikk. Mange takk for hyggelig kommentar. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Interessant historie, interessante bilder. God dokumentasjon. Mvh Ragnar Mange takk for din hyggelige kommentar Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg