sitdown Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Så jeg har nå satt meg ned og funnet ut hva problemene er ifb. med google calender. Når jeg lager en "påminnelse" i android så opprettes ikke denne i online kalender. Aktiviteter synces som normalt, men altså ikke påminnelser. Hva er navnet på hendelse i google kalender på engelsk? Event? Hvis det er det, så kan jeg jo se om jeg finner noe mer info om dette på google søk. Jeg ser også at oppgave fra online ikke kommer på android, samt at jeg ikke kan opprette oppgave på android. Jeg skjønner ikke at google greier å lage så mange rare løsninger og har så mange bugs/manglende "viktige" funksjoner. Problemet mitt er at jeg glemmer at opprettelse av påminnelse ikke synces når jeg skal opprette en påminnelse i google kalender. Om jeg hadde husket hver eneste gang at jeg må bruke aktivitet så ville det ikke vært noe problem. Jeg har forgjevet sett etter en kalender som kan dekke mine behov utenom google-"påminnelsesproblemer" 1. ukenummer 2. Jobb+privat gmail-adresse 3. Fungerer i nettleser og på android. Endret 29. januar 2017 av sitdown Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Sjekket at det er satt på synkronisering på hendelser kontoen din på telefonen? Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Sjekket at det er satt på synkronisering på hendelser kontoen din på telefonen? Ja, det synces aktiviteter begge veier, men ikke påminnelser.. Når jeg ser siste nyheter fra Trump om utlevering av data, så ser det ut som jeg er nødt til å finne en ikke US-levrandør dog. Når jeg får tid. Begynner å lure litt på om jeg skal bruke Nas'n min etterhvert Synd det fortsatt ikke finnes noen bra totaløsning til US løsninger, som Google.. Endret 29. januar 2017 av sitdown Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Trenger du påminnelse noen andre steder enn på telefonen? Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Trenger du påminnelse noen andre steder enn på telefonen? Ja, jeg går f.eks. inn på kalenderen på pcn for å sjekke hva jeg skal gjøre de nærmeste dagene. Har litt teflonhukommelse.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Bruker du Google sin kalenderapp på telefonen?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar&hl=en Lenke til kommentar
EileenY Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hva med noe du kan redigere på pcen, og så skrive ut? Evt. lagre på mobil og pc? https://norskkalender2018.no Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Google sin kalender går fint å redigere både på datamaskin, telefon og nettbrett. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Bruker du Google sin kalenderapp på telefonen? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar&hl=en Ja. Hva med noe du kan redigere på pcen, og så skrive ut? Evt. lagre på mobil og pc? https://norskkalender2018.no Det blir nok for knotete og større sjanse for å glemme. Google sin kalender går fint å redigere både på datamaskin, telefon og nettbrett. Ja, men når jeg glemmer meg og oppretter hendelse, så blir ikke denne synkronisert med kalenderen jeg åpner på PC. Det hender at oppføreinger blir borte også. Når jeg f.eks. flytter timeoppføringen til fysioterapaut en uke frem i tid. Har begynt å bruke outlook, får se hvordan det går. Foreløpig har det gått greit Takk for svar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Jeg har aldri opplevd at oppføringer blir borte selv om jeg redigerer på flere datamaskiner, nettbrett og telefon. Må du ikke har bedriftskonto hos Google for å kunne bruke Outlook? Endret 9. april 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg har aldri opplevd at oppføringer blir borte selv om jeg redigerer på flere datamaskiner, nettbrett og telefon. Må du ikke har bedriftskonto hos Google for å kunne bruke Outlook? Jeg tenkte på å bytte fra google til outlook. Der får du faktisk også support på gratiskontoen. Jeg tror ikke jeg har prøvd å importere outlook mailen eller lagt til kalenderen fra outlook i gmail, men har gjort motsatt. Men yahoo har jo fungert bra, men har ikke prøvd kalenderintegrasjonen der. Outlook appen fungerer på android. Ikke helt sikker på hva du mente, men kanskje jeg svarte på det du spurte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå