sussss Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Enø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Flott billedserie , mine favoritter blir v1 og v5 . Et herlig landskap med flott fargepalett og et fint lys . Det eneste jeg vil pirke på er å beskjære litt av himmelen i v1 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Virkelig en nydelig serie dette! Er enig med Alec, V5 er nok det fineste bildet..(selv om jeg er litt svak for dinosaurusen som ligger og sover i V4 også ) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 En severdig og flott serie fra den Danske kystlinjen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Veldig fin serie du presenterer her! Synes det ligner litt på Møns Klint, som jeg besøkte for noen år siden. Men mulig jeg husker feil? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Hej Fredrik ..ja du husker forkert..har faktisk skrevet op over at det er i Karrebæksminde ude på Enø Tak for din hyggelige kommentar som altid .. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 En severdig og flott serie fra den Danske kystlinjen. Mvh. Rolf Hej Rolf mange tak for kritik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Virkelig en nydelig serie dette! Er enig med Alec, V5 er nok det fineste bildet..(selv om jeg er litt svak for dinosaurusen som ligger og sover i V4 også ) Hej Unge dame tak for hyggelig kommentar ...tror ikke at Enø har sådanne nogen store dyr ude på stranden..det er havet som sluger lidt vand i ny og næ Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Flott billedserie , mine favoritter blir v1 og v5 . Et herlig landskap med flott fargepalett og et fint lys . Det eneste jeg vil pirke på er å beskjære litt av himmelen i v1 . Mvh Alec Tusind tak Alec hyggeligt du kikkede forbi Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Herlig med bilder fra Danmarks skjønne natur. V1 og V5 de aller mest interessante. Mvh Ragnar S 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg