Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Straumen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Er du ikke der:-) Du er jo bare ungdommen ennå, så det er fortsatt håp. Flott blikkfang med redningsbøyen her. Dette er jo bare blåbær mot Saltstraumen hvor jeg har vært i min ungdom. Kjenner meg ikke akkurat igjen her selv om jeg har vært på noen steder som heter Straumen. Savner dine friske kommentarer. Fortsatt god helg! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Dejligt ser det ud stille stående vand og den skønne natur i området :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Nydelig bilde med den reflekterte broen i bakgrunnen , flott komponert med et fint lys . Det som jeg synes ikke passer inn her er redningsbøyen . Men for all del , på et slikt sted hører jo den hjemme .Kanskje det hadde gått an å ta den ned og ta bildet . Og så henge den på plass igjen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Er du ikke der:-) Du er jo bare ungdommen ennå, så det er fortsatt håp. Flott blikkfang med redningsbøyen her. Dette er jo bare blåbær mot Saltstraumen hvor jeg har vært i min ungdom. Kjenner meg ikke akkurat igjen her selv om jeg har vært på noen steder som heter Straumen. Savner dine friske kommentarer. Fortsatt god helg! Mvh Gunnar Nei, dykking harjeg ikke begynt med enda...men kanskje en dag? Skodjestraumen dette her, den er nok mye mindre enn Saltstraumen.Vi kjørte forbi Saltstraumen i sommer uten å stoppe, det regnet hunder og katter.. Hyggelig å høre at du har savnet mine innspill, jeg har hatt det litt travelt i det siste og har måttet prioritere litt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Dejligt ser det ud stille stående vand og den skønne natur i området :-) Hei Suss! Det er veldig flott sted dette her. Hvis du kommer hit i distriktet noen gang, så skal jeg forklare deg hvor det er. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Nydelig bilde med den reflekterte broen i bakgrunnen , flott komponert med et fint lys . Det som jeg synes ikke passer inn her er redningsbøyen . Men for all del , på et slikt sted hører jo den hjemme .Kanskje det hadde gått an å ta den ned og ta bildet . Og så henge den på plass igjen. Takk skal du ha Alec! Personlig likte jeg å ha bøyen der, men det er jo lov å mene noe annet. Derfor har jeg sendt deg et bilde uten, riktignok fra et litt annet ståsted, men det lever du nok fint med. Tusen takk for kommentar Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Er du ikke der:-) Du er jo bare ungdommen ennå, så det er fortsatt håp. Flott blikkfang med redningsbøyen her. Dette er jo bare blåbær mot Saltstraumen hvor jeg har vært i min ungdom. Kjenner meg ikke akkurat igjen her selv om jeg har vært på noen steder som heter Straumen. Savner dine friske kommentarer. Fortsatt god helg! Mvh GunnarNei, dykking harjeg ikke begynt med enda...men kanskje en dag? Skodjestraumen dette her, den er nok mye mindre enn Saltstraumen.Vi kjørte forbi Saltstraumen i sommer uten å stoppe, det regnet hunder og katter.. Hyggelig å høre at du har savnet mine innspill, jeg har hatt det litt travelt i det siste og har måttet prioritere litt. Selvsagt har jeg vært her, gamlebrua står vel der fremdeles. Jeg var så opphengt i dykking og livbøye at jeg ikke koblet at vi var på Sunnmøre. Glemte å vurdere bildet, men kan si meg enig med Alec. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Er du ikke der:-) Du er jo bare ungdommen ennå, så det er fortsatt håp. Flott blikkfang med redningsbøyen her. Dette er jo bare blåbær mot Saltstraumen hvor jeg har vært i min ungdom. Kjenner meg ikke akkurat igjen her selv om jeg har vært på noen steder som heter Straumen. Savner dine friske kommentarer. Fortsatt god helg! Mvh GunnarNei, dykking harjeg ikke begynt med enda...men kanskje en dag? Skodjestraumen dette her, den er nok mye mindre enn Saltstraumen.Vi kjørte forbi Saltstraumen i sommer uten å stoppe, det regnet hunder og katter.. Hyggelig å høre at du har savnet mine innspill, jeg har hatt det litt travelt i det siste og har måttet prioritere litt. Selvsagt har jeg vært her, gamlebrua står vel der fremdeles. Jeg var så opphengt i dykking og livbøye at jeg ikke koblet at vi var på Sunnmøre. Glemte å vurdere bildet, men kan si meg enig med Alec. Mvh Gunnar Gamlebruene og området rundt, som her hvor dette bildet er tatt, er vernet nå. Veldig fint område, jeg stopper ofte her på veg hjem fra jobb og bare puster på et øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg