Gå til innhold

Ulik oppløsning

Proidiv

Anbefalte innlegg

Jeg kjører to skjermer(19" og 17") på mitt r9600pro fb kort, og det går bra. problemet er at 17"eren ikke kan settes på høyere oppløsning enn 800x600. hvis jeg setter den på noe høyere, går den over i en slags "scroll modus"(eget ord som jeg fant på). altså sånn som strategi spill...men skjermen har taklet opp til 1600x1200 på en annen pc, så hvorfor kan jeg ikke sette oppløsninga "ordentlig" opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke, men den bør støtte forskjellige oppløsninger.. Sikker på du velger mellom "Skjerm1" og "Skjerm2" ved å trykke på ikonet for skjermen før du justerer oppløsningen? Kanskje du har krysset av for "scroll modus" en eller annen plass?

Dual har funket fint her med forskjellig oppløsning selv med mange forskjellige skjermkort:

* Geforce2MX AGP + Trident PCI

* Geforce4 Ti4200

* GeforceFX 5200 Ultra

Har aldri prøvd dual med et ATI-kort, men jeg blir forundret om det ikke funker.

Lenke til kommentar

får den ned på 47 hz, men detta grå jo ikke. jeg er temmelig sikker på at det er atidriveren som ikke er glad i flere skjermer, jeg har hatt samme problemet med en 15"jeg får nok bare bytte tilbake til høy oppløsning på den ene, og 800x600 på den andre(jeg er fortsatt åpen for forslag)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...