Proidiv Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg kjører to skjermer(19" og 17") på mitt r9600pro fb kort, og det går bra. problemet er at 17"eren ikke kan settes på høyere oppløsning enn 800x600. hvis jeg setter den på noe høyere, går den over i en slags "scroll modus"(eget ord som jeg fant på). altså sånn som strategi spill...men skjermen har taklet opp til 1600x1200 på en annen pc, så hvorfor kan jeg ikke sette oppløsninga "ordentlig" opp? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Aner ikke, men den bør støtte forskjellige oppløsninger.. Sikker på du velger mellom "Skjerm1" og "Skjerm2" ved å trykke på ikonet for skjermen før du justerer oppløsningen? Kanskje du har krysset av for "scroll modus" en eller annen plass? Dual har funket fint her med forskjellig oppløsning selv med mange forskjellige skjermkort: * Geforce2MX AGP + Trident PCI * Geforce4 Ti4200 * GeforceFX 5200 Ultra Har aldri prøvd dual med et ATI-kort, men jeg blir forundret om det ikke funker. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis du prøver å sette ned oppdateringsfrekvensen, så burde det hjelpe. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hmm.....jeg tror problemet er skjermdriveren. prøvde nå å sette 19" inn i dvi med adopter(altså bytta) og da kommer det samme problemet. hvordan setter jeg forresten ned oppdaterings frekvens på andre skjermen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvordan setter jeg forresten ned oppdaterings frekvens på andre skjermen? Du bare velger hvilken skjerm som du vil stille på (klikk på skjem-ikonet) så trykker du "advanced"-knappen og velger "monitor" og "refreshrate". Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 får den ned på 47 hz, men detta grå jo ikke. jeg er temmelig sikker på at det er atidriveren som ikke er glad i flere skjermer, jeg har hatt samme problemet med en 15"jeg får nok bare bytte tilbake til høy oppløsning på den ene, og 800x600 på den andre(jeg er fortsatt åpen for forslag) Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ah! problem solved! installerte bare w2k pro kan hende det har noe med at jeg måtte installere ATI driveren på ny GOD JUL TIL FOLKET!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå