Odd Solberg Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvor lang tid det tar å varme bilen kommer jo an på hvor kaldt det er ute. Det tar lengre tid å varme opp fra minus 30 grader til å varme opp fra null grader. Volvoen min kan programmeres til å være varm f.eks. kl 07.00, så avgjør algoritmen i den selv hvor tidlig den må starte varmeren basert på omgivelsestemperaturen. Er det allerede varmt nok ute så starter den ikke varmeren i det hele tatt. Har ikke Tesla det samme? Eller er det bare en begrensning i forhold til hans integrasjon med kalenderen? Nei ikke i nåværende SW versjon, men når det er sagt så går det sykt fort å varme den, selv når det er godt og kalt ute, i allefall i forhold til Nissan Leafen vår som tar mye lengre tid. Vet jo ikke hvor fort volvoen din varmer opp om det går raskere eller ikke. Bilen starter vel ikke motoren når den forvarmer? Lenke til kommentar
Sven-Ove Bjerkan Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hva hvis møtet er på kontoret? Da er det vel dumt å forvarme bilen kl 13, hvis han skal kjøre hjem etter møtet kl 16? Burde vært såpass smart at den sjekket via GPS-sporingen på bilen, om den er på samme sted som "plassering" i møteinnkallingen. Hvis den er det start forvarming 20 min før møteslutt, hvis ikke 20 min før møtestart (må selvsagt også ta hensyn til kjøretid fra der han er og der møtet skal være). Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 For en "apekatt" av demonstratør, ta et kurs i pedagogikk for svarte. Se her istedenfor: https://channel9.msdn.com/Blogs/Seth-Juarez/What-is-Microsoft-FlowFørst er det litt snakk om hva Flow er, og deretter en demonstrasjon med et live eksempel. Og det er vel ikke snakk om en gratisløsning, dersom man i utgangspunktet må ha en Office365-konto? Du får noe gratis, men det er begrenset antall operasjoner som kan håndteres, slik at man ikke åpner opp for at hvem som helst kan gå crazy. De beskriver det også i videoen jeg linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå