obese Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 http://radioillegal.sytes.net/ jeg trodde det var dritkjedelig. det var det IKKE. etter 5 minutter hørte jeg om ei jente født i 88 som ble tatt for å stjele på kapahl på oslo city. nå leter de etter en blå audi. merkelig fenomen... føler meg litt elite. jeg fant linken på www.hegnar.no Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er fast lytter Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg synes det er kjedelig, men støtter prosjektet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Eg følger ofte med. Har jo skanner her som eg låner da.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvordan funker de sakene? Noen som kan komme med en liten "how to"? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 har 2 skannere jeg, en liten bærbar og en litt større inne scanner, er litt spennende noen ganger, får med seg mye av det som skjer i byen Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hørte på politiradio fra Bergen for et par uker siden. En full fyr i 100km/t på moped VELDIG vinglete gjennom tunnel, en bil som kræsjet i en fjellvegg og kjørte videre, slagsmål. Alt på bare 10 minutter! Og jeg som trodde Norge var et trygt lite land hvor ingenting skjer... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg og noen kamerater hørte på politiscanner en gang to andre kamerater stakk av fra politiet på mopeder... var artig å høre hvor masse politiet leitet, på helt feile steder. Serlig siden politiet hele tiden var overbevist om at "der" må de være, så leitet de, men fant ingenting. Og vi satt og lo og hadde full peiling på hvor de hadde kjørt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er litt morro å håre på av og til.. I stad var det en hund som hadde stikki av merkelig fenomen...føler meg litt elite. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Morsomste jeg har hørt var vel en utlending som akkurat hadde kommet inn i landet (drita full) og ruva bortover E6. Mye artig å høre der Lenke til kommentar
frowe Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Til opplysning så er det Strengt forbudt å vidreformidle hva man har hørt på en Politiscanner, de er kun til privat bruk Hilsen en som lytter daglig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er endel sensitive opplysninger som kan høres ja. Personnummer, adresser, navn, osv. Hørte forresten "live" det der om knivstikkingen i går.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) får ikke dette til å fungere jeg. har gjort: 1: innstaler winamp 2: trykker på live stream from Oslo Ingenting skjer. Er jeg dum eller er det noe mer jeg skal gjøre? dvs Winamp åpner seg Endret 4. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det mulig å legge det inn blant radiokanalene i Itunes? Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) *slettet* - jeg burde vel lese før jeg svarer. Endret 4. desember 2003 av kag Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvordan funker den saken?? Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Åpne linken - her - og trykk deg inn på for eksempel live stream from Trondheim. Da vil du kunne høre politiradioen i Trondheim. Innlysende nok får du høre Oslos politiradio hvis du trykker deg inn på Oslo linken, og Bergens politiradio hvis du trykker deg inn på Bergen linken. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 når jeg legger den til i winamp så funker det ikke har prøvd mange ganger på vidt forskjellige tidspunkt, men det funker fremdeles ikke :\ hva skjer? Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Merk at det er en del død tid på disse frekvensene. Så hvis dere ikke hører noe med en gang, så betyr ikke det at det ikke fungerer. Vet litt, så kommer det etterhvert. Hvis du merker at den har problemer med å koble seg på, så kan dette ha noe med pågangen å gjøre. Det er bare x antall slots til disposisjon. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hos meg "logger" den på og på og på og på....men fant ut at om man copy/paster adressen til "ctrl + l" i winamp kommer den på med en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå