VRK18 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Skal male noen vegger inne, og lurer på hva slags utstyr dere anbefaler. Holder det å kjøpe maling, maskeringsteip, papplater og et rullesett som dette, med ekstra ruller om jeg eventuelt ønsker forskjellige farger? Eller trenger jeg mer utstyr? Stua er malt fra før av, så vet ikke om det er nødvendig med grunning og/eller annen behandling/rensing? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hva er det på veggen? Panel ? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 på jotun sine sider står det step for step hvordan man skal gjøre klart til maling,og hvordan man maler. er det panel,så gjør jeg det på denne måten: bruker først en vanlig pensel og maler profilen,da man ikke kommer til skikkelig med rulle.,så bruker jeg rulle på flaten,maler 2-3 bord om gangen,så bruker jeg en fordriver for og få en pen malt flate,så er det bare fortsette med de neste 3 bordene,etc Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Hva er det på veggen? Panel ? Mur på noen og gips plater på andre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Du har det du trenger. Du kan vurdere å bytte ut pappen med filt siden det suger maling bedre. Rørepinner kan også være greit. Noe til å ha på hodet mens du maler slik at du ikke får maling i håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå