Teerjee Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 hei. har skiftet dyse tetting på en citroen c5 og etterpå vil den ikke starte. har sjekket både diesel rør og ledninger, men klarer ikke finne noen feil. har filt lenge på starteren uten at noe skjer. noen som har noe erfaring med dette? eller har noe ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Luft i systemet som du må få ut. Vanlige er å løsne på dyserør og kjøre litt på starteren til det kommer diesel. Lenke til kommentar
Teerjee Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Luft i systemet som du må få ut. Vanlige er å løsne på dyserør og kjøre litt på starteren til det kommer diesel. løsne dyserør og dra den litt på starteren? er jo en sånn håndpumpe på som jeg har prøvd å pumpe på. har svært lite erfaring med diesel bil Lenke til kommentar
Teerjee Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 dumt spm, men de slangene på toppen av dysa er vell retur? jeg prøvde å løsne på de slangene og når jeg da trykket på håndpumpa kom det diesel ut av de slangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå