Donkey Kong Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elastomania er greit nok, men icy tower e bedre Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Elma stinka jo værre!!!! Trials som er kongespillet! Går mye fortere og er mye mer realistisk! Det er jo det at Elma ikke er realistisk som skaper sjarmen med spillet da Synes ikke det var sjarmerende i det hele tatt jeg.. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har egentlig aldri likt dette spillet tror jeg. er så vanvittig urealistisk, elendig grafikk, elendig konsept.. men alikevel, har sittet i mang en time spilt det. Er ikke helt sikker på om det er bra eller dårlig, faktisk. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Last heller ned demoen av Trackmania, er et ELMA i 3d nesten Trackmania er rått! Neh, Trackmania var rått, men det har ikke sjarmen og den avhengighetsfaktoren Elasto Mania kan by på, og det sier litt om hvor glad du blir i Elma, da jeg kunne sitte timer i strekk med den demoen. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Elma stinka jo værre!!!! Trials som er kongespillet! Går mye fortere og er mye mer realistisk! Det er jo det at Elma ikke er realistisk som skaper sjarmen med spillet da Synes ikke det var sjarmerende i det hele tatt jeg.. Nei, det er vel grunnen til at du ikke liker det da. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Er enig i at trials kan være morsomt, men etter jeg greide å gå igjennom med 0 points, så jeg ingen grunn til å spille d noe mer, blir vanskelig å slå den rekorden.. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er enig i at trials kan være morsomt, men etter jeg greide å gå igjennom med 0 points, så jeg ingen grunn til å spille d noe mer, blir vanskelig å slå den rekorden.. Det kan jeg være enig i, men det morer meg fortsatt med gjøre kule hopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå