Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 elma og across er gylne eksempel på at det enkle er ofte det beste:) Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Helt genialt. Men samtidig er det verdt å legge til, at ikke en gang CS, har manet frem så sterke følelser som det ELMA har. Kan bli så jaevla forbanna om man stanger hode i slutten av en bane man har klart 26456 ganger før, og du har selvsagt ALDRI stanget hodet på den plassen før, det bare MÅTTE skje akkurat når du lå så godt an.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Helt genialt. Men samtidig er det verdt å legge til, at ikke en gang CS, har manet frem så sterke følelser som det ELMA har. Kan bli så jaevla forbanna om man stanger hode i slutten av en bane man har klart 26456 ganger før Sant det.. men spill som IcyTower gjør deg ENDA mer forbanna.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Elasto Mania & Action SuperCross (elns) er helt klart geniale spill :teholdyesD:: Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hadde elastomania vært på ngage eller gameboy advance SP (?) så hadde jeg anskaffet meg en av de to. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, spilte det for litt siden hos en kamerat som nettopp har fått ny pc, og gjett om det algga ah? Man kjøper ikke nye pcer nå med 100mhz CPU, unntatt vis du er helt teknins inkomptent (som han) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Får ikke til å bygge bane nr 5 med god nok tid Har sett screenshots med looper og skruer i veibanen, er vel fra en bane langt uti spillet..er jo ganske begrenset med byggeklosser man har i starten av demoen. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det er rett og slett genialt man går aldri lei av det Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Trodde ikke jeg skulle gå lei det... men når jeg prøvde Trialbike var det gjort... Men jeg synes Trail er tøffere enn Cross da.. smak og behag... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Helt genialt. Men samtidig er det verdt å legge til, at ikke en gang CS, har manet frem så sterke følelser som det ELMA har. Kan bli så jaevla forbanna om man stanger hode i slutten av en bane man har klart 26456 ganger før Sant det.. men spill som IcyTower gjør deg ENDA mer forbanna.. IcyTower ja........ Hater det spillet. Det gjør meg pissed off hver forbanna gang, enten fordi jeg kom for kort, eller fordi jeg "døde" da jeg kom så langt. "Grøss"....... Men man spiller om og om og om og om igjen... Ikke spør meg hvorfor... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ElMa og Across er helt geniale spill, husker jeg brukte mange timer på å lage nye rekorder for et par år tilbake. Rett og slett genialt Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hva har man studietiden sin til om det ikke er elma og across? hehe.. geniale spill... søkte litt på trackmania nå, ser ålreit ut det.. tviler på at pc'ene på dkolrn støtter det though Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Lurer på hvorfor ElastoMania ikke fikk noen Game-Of-the-Year awards... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Lurer på hvorfor ElastoMania ikke fikk noen Game-Of-the-Year awards... fordi det aldri ble utgitt av noen store utvgivere... var liksom bare en fyr som laget det og la det ut til salgs på hjemmesiden, med gratis shareware versjon... Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elma stinka jo værre!!!! Trials som er kongespillet! Går mye fortere og er mye mer realistisk! Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elasto Mania "eie", rule osv,osv,osv. End of discussion Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elasto Mania "eie", rule osv,osv,osv. End of discussion OK. Lenke til kommentar
albions Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er eit møkka spill som alikevell klarer å få det til å være gøy Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elma stinka jo værre!!!! Trials som er kongespillet! Går mye fortere og er mye mer realistisk! Det er jo det at Elma ikke er realistisk som skaper sjarmen med spillet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå