veloek Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så er voten over alle voter kommet! Hva mener du?? Er Elma genialt eller bare et gammelt dårlig drittspill?? En shareware verson finner du her: http://home.no.net/veloekk/elma.exe Jeg for min del mener det er et av de mest geniale spillene som er. Har greid d såklart. Er ikke verdens vanskeligste... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ja er tøft! men er jo ikke det å klare det som er bragd er jo tidene ..heh.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 er eit spill eg aldri har hatt på maskina, men har spilt ein del på skulen. Ikkje noko eg sitter meg ned med heime Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Spiller det på skolen.. Genialt! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Spillte det på den tiden det het ac-cross eller no jeg *mimre* Det var tider det Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er et helt glimrende spill!! Kan måle seg med selveste CS, men elma er gratis (Nesten iallefall) Lenke til kommentar
veloek Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, d er nesten gratis. Tenkte å legge ut hele spillet, men hadde ikke installasjons-fila.. ACROSS er bra det og, men det fungerer ikke så bra på nyere pc'er. Beste pc'n til ACross/Elma må være en pentium2. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 kult spill. hadde ikke satt meg til det nå, men det er ikke lenge siden jeg spilte det. og da var det ikke mimring, spillet var helt nytt for meg. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 møkkaspill. Man får jo følelsen av at alt går i slow motion Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Klarte hele på skolen :-/ et helt ok spill Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 møkkaspill. Man får jo følelsen av at alt går i slow motion Det er litt av sjarmen da! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uten tvil et genialt spill! Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Utrolig bra, spillte Across en stund før jeg oppdaget Elma, men jeg må si at og lage skin til motorsykklen på across var jo rått. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg var leet elmaspiller for 2-3 år siden Lagde også skins, simpsons skins. Ligger faktisk ENDA på den stadig oppdaterte elmacommunity siden, Moposite Bikerne og en del andre småting tegna jeg for "hånd" i paint The Simpsons skin EDIT: flyttet tråd til Spill > Generell diskusjon. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Synes ikke det er hverken genialt eller dårlig, men morsomt er det Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Elasto Mania er Gud. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ELMA er et kvalitetsspill av dimensjoner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Last heller ned demoen av Trackmania, er et ELMA i 3d nesten Trackmania er rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå