Gå til innhold

Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller fra tid til annen morrowind, men jeg tar aldri vare på figurene mine. Jeg er ikke no eksepert på spillet og det er en ting jeg lurer på hver gang jeg spiller, og det er de hulene som ligger i nærheten av der man starter; er det mulig å ta dem i begynnelsen eller skal man vente?

Lenke til kommentar

Det går fint ann å ta de figurene i som er rett utenfor scyda neen med en gang man starter, men det er ett pluss om du har en karakter som er combat tilpasset. Hvis du forsiktig går ned trappa til hu trollkjerringa ser deg, men ikke hu andre får du bare hu til å springe etter deg opp igjen, så banker du dritten av henne å saver. Så kan du ta hu andre etterpå. Hvis begge ser deg kan det bli kinkig tidlig i spillet Du finner en del stæsj der som du bare selger videre til arille. Greit med 'startkapital' i begynnelsen av spillet. Tror det skulle ligge noe spennende nede i vannet også, uten at jeg husker hva.

Ett annet tips til mye penger tidlig i spillet, er der du starter og bygge opp figuren din med han fyren som ligner på en prest, der ligger det en ornate platter i hylla som du tar, det som skjer da er at vakten kommer springende for å ta deg, så du må slippe den i gulvet før han når frem til deg, da vil han bare gi deg en advarsel. Når han snur ryggen til er det bare å plukke den opp igjen, og da sier han ingenting. Denne er verdt

650 spenn om jeg ikke husker feil. Selg denne til arille, og kjøp noe bra armor og våpen der, så drar du til hula å banker de der kjerringene.

Lenke til kommentar

Det aller beste er å "lockpicke" deg inn i "Cenus warehouse", så lenge ingen vakter ser at du prøver å prike døra opp.. Så gjør det ingenting om de ser deg inne i bygget (bare vent til de går) Der fant jeg bla dyr armor og "24 moon sugars" som er verdt 50pr stk, og 2 "scoomaer" som er verdt 500 pr stk..

De er begge ulovlige så du kan selge dem til "Kahjits" eller Ra'virr (Kahjit) i balmora som er en trader eller "Ajira" (kahjit) i mages guild.

Grunnen til at jeg nevner de er at jeg ikke vet om noen "Kahjits" i Seyda Neen, så den neste byen du drar til somregel Balmora ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...