DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har ennå ikke skjønt det jeg F.eks på Arille's tradehouse, åssen skaffer jeg meg ett rom og mat?? Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Du bare går bort til dama og spør om hun har noen ledige rom så antar jeg vel at hun skal gi deg en nøkkel. Hakke spilt morrwind på så lenge akkurat nå, men det er noe sånt noe. Maten er jeg ikke så veldig sikker på.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, men hvordan spør jeg om rom? Og det kommer ikke opp noen meny, som barter o.l Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Gå rundt omrking i bygget til du finner en seng. Klikk på den og velg Rest for 8 hours (Eller en annen tidsmengde). Så sover du søtt Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Er det "lovlig" da.. Dessuten må jeg ha nøkkel til rommet.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vøl.. de fleste steder er det bare å prate med selgern i innen,så skla det koste 10 gull eller no. Men på arriles og oppi dagon fel er det bugs som gjør at man ikke kan sova der. Det beste måten er bare å finne et sted hvor ingen ser og bruke senga dems. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg spiller fra tid til annen morrowind, men jeg tar aldri vare på figurene mine. Jeg er ikke no eksepert på spillet og det er en ting jeg lurer på hver gang jeg spiller, og det er de hulene som ligger i nærheten av der man starter; er det mulig å ta dem i begynnelsen eller skal man vente? Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det går fint ann å ta de figurene i som er rett utenfor scyda neen med en gang man starter, men det er ett pluss om du har en karakter som er combat tilpasset. Hvis du forsiktig går ned trappa til hu trollkjerringa ser deg, men ikke hu andre får du bare hu til å springe etter deg opp igjen, så banker du dritten av henne å saver. Så kan du ta hu andre etterpå. Hvis begge ser deg kan det bli kinkig tidlig i spillet Du finner en del stæsj der som du bare selger videre til arille. Greit med 'startkapital' i begynnelsen av spillet. Tror det skulle ligge noe spennende nede i vannet også, uten at jeg husker hva. Ett annet tips til mye penger tidlig i spillet, er der du starter og bygge opp figuren din med han fyren som ligner på en prest, der ligger det en ornate platter i hylla som du tar, det som skjer da er at vakten kommer springende for å ta deg, så du må slippe den i gulvet før han når frem til deg, da vil han bare gi deg en advarsel. Når han snur ryggen til er det bare å plukke den opp igjen, og da sier han ingenting. Denne er verdt 650 spenn om jeg ikke husker feil. Selg denne til arille, og kjøp noe bra armor og våpen der, så drar du til hula å banker de der kjerringene. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det aller beste er å "lockpicke" deg inn i "Cenus warehouse", så lenge ingen vakter ser at du prøver å prike døra opp.. Så gjør det ingenting om de ser deg inne i bygget (bare vent til de går) Der fant jeg bla dyr armor og "24 moon sugars" som er verdt 50pr stk, og 2 "scoomaer" som er verdt 500 pr stk.. De er begge ulovlige så du kan selge dem til "Kahjits" eller Ra'virr (Kahjit) i balmora som er en trader eller "Ajira" (kahjit) i mages guild. Grunnen til at jeg nevner de er at jeg ikke vet om noen "Kahjits" i Seyda Neen, så den neste byen du drar til somregel Balmora Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor i all verden skal du skaffe deg mat?! Vår alles helt trenger da ikke mat for å overleve...... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Nei jeg har egentlig aldri spist, men alle sier at "skaff deg mat og rom på f.eks Arilles Tradehouse" Har selv aldri spist mat,, har bare spilt 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå