Jee Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sjekk testen på ITavisen.no Hva syns dere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den testen er nok et bevis på at slike tester ikke er verdt papiret de er skrevet på , for det første er det en kort og ufullstendig test og det kamerat om blir kåret til best i test her får en 3 eller 4 hos andre. Lenke til kommentar
Jee Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Så på kameraet "Olympus Mju 400 Digital" der sto det at det var robust og kunne tåle ett snøbad i skibakken. Skal ønske meg kamera, men tror det blir ixus 400 eller Exilim Z4, men tror dere at disse kameraene kan tåle en tur i skibakken? Tengte å ta noe bilder av meg og noen kammerater på Bigjump og i fjellet med snowboard, men da er det jo en fordel at kameraet tåler en vannsprut, men Mju har ikke lyd på film, og det er tregt, noe som ikke passer bra når man skal ta øyeblikksbilder på snowboardhopp. Vil bildet bli bra om jeg tar det i fart mens jeg kjører litt fort på snowboard, med ett vanlig kamera, f-eks Exilim Z4? Ble litt fristet av Mju her..... Kunne tenkt meg disse kamerane fordi jeg skal også ta dem med ut på byen, og med på turer, og da bør de være små og lekre.. Endret 1. desember 2003 av Jee Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 "Tengte å ta noe bilder av meg og noen kammerater på Bigjump og i fjellet med snowboard, men da er det jo en fordel at kameraet tåler en vannsprut, men Mju har ikke lyd på film, og det er tregt, noe som ikke passer bra når man skal ta øyeblikksbilder på snowboardhopp. " Ehh, var det kamera eller video du skulle kjøpe? Mju er forresten det eneste kameraet i den klassen som ifølge garantien skal tåle vannsprut,snø etc. Lenke til kommentar
Jee Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Var kamera jeg tengte meg. Skrev samtidig som jeg snakket med andre her... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tråd stenges og Jee får 1 advarsel pga: 1. Bumping. 2. Elendig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg