Anonym259235 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Har en T25 Avensis (2004-mod stasjonsvogn). Den har veldig gode høyttalere og fin spiller, men mangler litt ekstra trøkk. Dermed hadde en sub fullført pakken i forhold til hva han trenger. Han vil ha noe som spiller rent og pent, skal ikke være for mye eller veldig overdøvende (ikke at jeg forventer det fra en aktiv sub men). Gjerne noe som gir deg kickbass og ikke bare masse dyp bass. Greia er at det er en stasjonsvogn som sagt, og den brukes mye. Dermed vil vi kunne ha muligheten til å felle ned bakseteryggen regelmessig uten at en svær kasse står i veien, og jeg tenkte dermed en aktiv flat sub, eller noe som passer under setene foran for eksempel. Forslag til noen gode? Eller er det noen som har bygd kasse i sidene baki eller lignende sånn at det forholdes praktisk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Skal du ha "kick-bass" trenger du kraftige mellomtoner også. Subben vil bare gi den ekstra fylden man trenger. Du kan bruke en sub med velduig høy delefrekvens men plassering blir da ekstremt viktig og resultatet kan bli uggent. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Mellomtonene spiller ganske punchy og fint Mente ikke at den skal være helt på kick-siden, ønsker bare ikke sånn billig type sub som bare spiller slitsom dyp bass som bare gir deg hodepine. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Noe av det bedre du får, når det kommer til aktiv sub til bil.http://www.dynabel.no/bilstereo/subwoofere/aktive-subwoofere/10 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/subwoofer-bass/focal-ibus20 Hadde denne montert på skilleveggen mellom forsetene når jeg kjørte varebil. Veldig fornøyd med den. Spørs akkurat hva slags musikk du hører på. Hos meg går det mest i hardstyle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå