Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Underveis... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 V1 for meg. Dette så litt skummelt ut, men det gikk nok bra siden du presenterer dette godt komponerte bildet:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hei, Alec. Din refleksjon over destinasjon gjør at bildene får en historie å fortelle, og blir straks mer spennende for betrakteren. Begge bildene er godt eksponert, og jeg har vansker med å foretrekke det ene framfor det andre. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Gunnar og Albert !! Det er på langt nær så skummelt som det ser ut. Det er kameravinklingen som gjør ar det ser ut som flyet er på vei rett ned . Har begynt å ta bilder i RAW format , jeg vet ikke hvor mye det har å si men synes det er mer å gå på ved etterarbeid .Synes det er mer dynamikk i bildene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg