andrevr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvordan er det med lefdals prisgaranti når det gjelder slike julekalender tilbud som gjelder i bare en dag? Vet at produktet må være tilgjengelig til alle og ikke kun feks 50 tilgjengelig... Vil lefdals 150% prisgaranti komme til nytte her?? tenker på akamera og hardware.no sine julekalendere... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er meget sikker på at Lefals prisgaranti kun gjelder mot fysiske butikker som har varen på lager, og ikke webshopper. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det gjelder ikke tilbud vel? rett meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det gjelder ikke tilbud vel? rett meg hvis jeg tar feil... Selvfølgelig gjelder den tilbud.. ellers hadde det blitt ganske sjanseløst. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vil tro at de er smarte nok til å ikke la spesielle julekalendertilbud gå under prisgarantien sin, alt annet hadde vært komplett idioti. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vi snakker Lefdal her da.. keep that in mind. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er meget sikker på at Lefals prisgaranti kun gjelder mot fysiske butikker som har varen på lager, og ikke webshopper. Det har allerede blitt avklart (i en annen post) at Lefdal's tilbud også gjelder webshopper. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hehe, kjør på! Du har vel ikke en link til denne tråden? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Da har jeg snakket med en i Lefdal som har greie på dette, og alle tilbud i julekalenderen kan brukes mot Lefdals prisgaranti. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, Ikke stol på Lefdal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå