Albert Andersson Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bjørkefink ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Denne godt komponerte bjørkefinken fortjener en kommentar selv om den fra arkivet. Det er vel en hunn da de er litt "blek":-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Flott komponert , skarp detaljert fjærdrakt og med flott fargepalett samt den fine duse bakgrunnen . Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Denne godt komponerte bjørkefinken fortjener en kommentar selv om den fra arkivet. Det er vel en hunn da de er litt "blek":-) Mvh Gunnar Hei, Gunnar Fagerli. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har selv lurt litt på om dette er en hunn- eller hannfugl, men har "landet på" at det er en (ung) hannfugl i vinterdrakt. Dette fordi fuglen på bildet har gult nebb med mørk spiss, - det er ganske typisk for vinterkledde hanner. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Flott komponert , skarp detaljert fjærdrakt og med flott fargepalett samt den fine duse bakgrunnen . Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Denne godt komponerte bjørkefinken fortjener en kommentar selv om den fra arkivet. Det er vel en hunn da de er litt "blek":-) Mvh Gunnar Hei, Gunnar Fagerli. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har selv lurt litt på om dette er en hunn- eller hannfugl, men har "landet på" at det er en (ung) hannfugl i vinterdrakt. Dette fordi fuglen på bildet har gult nebb med mørk spiss, - det er ganske typisk for vinterkledde hanner. Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert! Jeg tror du har rett i din vurdering av kjønn. Jeg har vært inne på at jeg tillater meg å bruke fornavn på alle og det håper jeg også andre gjør til meg. Jeg føler meg mer inkludert på den måten. Men jeg liker at folk deltar under fullt navn. Jeg er bare en enkel pensjonist selv om Ole Gunnar Solskjær er vokst opp huset i huset ved siden av mitt:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Denne godt komponerte bjørkefinken fortjener en kommentar selv om den fra arkivet. Det er vel en hunn da de er litt "blek":-) Mvh Gunnar Hei, Gunnar Fagerli. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har selv lurt litt på om dette er en hunn- eller hannfugl, men har "landet på" at det er en (ung) hannfugl i vinterdrakt. Dette fordi fuglen på bildet har gult nebb med mørk spiss, - det er ganske typisk for vinterkledde hanner. Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert! Jeg tror du har rett i din vurdering av kjønn. Jeg har vært inne på at jeg tillater meg å bruke fornavn på alle og det håper jeg også andre gjør til meg. Jeg føler meg mer inkludert på den måten. Men jeg liker at folk deltar under fullt navn. Jeg er bare en enkel pensjonist selv om Ole Gunnar Solskjær er vokst opp huset i huset ved siden av mitt:-) Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Takk igjen for hyggelig tilbakemelding ! Du beskriver deg som "en enkel pensjonist", men du er imponerende aktiv og kunnskapsrik ! Jeg er ikke så interessert i fotball, men har registrert at Ole Gunnar Solskjær er et av våre største fotballtalenter noensinne, og han framstår som en beskjeden og "likandes kar". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Den er det det lenge siden jeg har sett live. Hyggelig gjensyn og fin positur på bjørkefinken. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Den er det det lenge siden jeg har sett live. Hyggelig gjensyn og fin positur på bjørkefinken. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Albert Enig med Ragnar, fin positur men mangler lit i skarphet, men likvel en flott fargerik fugel. Finnes hos meg på Andøya M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Albert Enig med Ragnar, fin positur men mangler lit i skarphet, men likvel en flott fargerik fugel. Finnes hos meg på Andøya M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har faktiisk ikke lagt merke til at det mangler litt på skarphet, men når du har registrert det, så er det nok riktig. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei Albert Enig med Ragnar, fin positur men mangler lit i skarphet, men likvel en flott fargerik fugel. Finnes hos meg på Andøya M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har faktiisk ikke lagt merke til at det mangler litt på skarphet, men når du har registrert det, så er det nok riktig. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Leif har evaluert, då e d slik M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg