forvirret Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bruker winxp home. Ønsker ikke andre innsyn i mine priv notater,derfor ønsker jeg samle word og excel skriv i egen mappe!! Kan jeg lage passord på mapper? Hvordan? Takk til den/de som kan gi meg svar! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har du en eller flere kontoer på maskinen? Lag en egen konto til dem andre som bruker maskinen,og gjør dine filer "private" TaZ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Eller så kan du legge de filene du vil ha passord i en zil* fil så tar du "legg til passord" . Det er ikke så vanskelig å finne ut av passordet med et program jeg har, men det er bedre enn ingenting da. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Se her. Her står det også litt. ------------------------------------------------------------------------------- Windows.no er en av vennene til Windowsbrukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå