jorn_:-D Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Var i telebutikken idag, og der var z600,p900 og 3660. Trodde det ville bli mer oppstyr når den kom! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvilken telebutikken var dette? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Er du sikker på at det ikke var bare skallene deres?? som var satt opp som noen pr. dokker liksom? Endret 1. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 telebutikken på bergen storsenter. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 kult!! hva var prisene uten abo. sånn ca.?? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) helt sikker! fikk prøve z600! og den var drit treig! den brukte sikker 3 min på og komme inn på telefonen! men det var kanskje et tilfelle ved at det var første oppstart!? Prisen på z600 var 3690kr mener jeg, er ikke helt sikker, for de holdt på og ta prisene inn i reolen der telefonen sto, så jeg så det ikke skikkelig, så ikke de andre prisene! Endret 1. desember 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Trolig det ja. Ifølge Jbenchmark sine egne tester har Z600 en kraftigere prosessor enn T610. Prøvde Z600 i Telebutikken på Galleriet. Stor ja. Men blåtann, god skjerm og nice utseende. Ville almost foretrukket den fremfor T610.... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 var z600 så stor som den ser ut på bildene, det har vært mange diskusjoner om den her på forumet så det hadde vært interresant å vite, du har jo tross alt prøvd den. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den var ikke så veldig stor, men den var veldig tjukk! Det var liksom ikke så stilfult og med så glatte linjer som e700. Men den virket litt som en klomp! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei jorn :-D testet sony ericsson z600 idag og! den var drit treig! tok lang tid før du kom inn på menyen! men det kan jo være det bare skjer på begynnelsen! Prisen lå på ca 4000,- den var ikke så stor når den var klappet sammen! men når den var oppe så lå skjermen bak tastaturet på en måte! når den var pakket sammen så var den veldig tjukk! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) En av de større og bedre skjermene jeg har sett. Det skal den ha ja. Men som sagt, den var fet og litt for stor. Edit: skriveleifer.... Endret 1. desember 2003 av levlex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå