Smedsrud Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Se hva din Mac og iPhone har i vente fra Apple fremover her.Nå kommer nattmodus endelig til Mac Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 vil nok mange legge merke til at Apple i denne versjonen har gått over til et helt nytt filsystem Dette er en helt usynlig endring for oss brukere Jeg har mine tvil til at mange vil legge merke til en usynlig endring 3 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Dette har også kommet i de siste insider-buildene av Win10. Jeg har i hvert fall merket forskjell på søvnen. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Tek.no : Når skal dere få natt-modus/dark-theme på deres nettsider? (slik som f.ex itavisen har) 3 Lenke til kommentar
patricksletvold Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 I tillegg får iOS-enheter støtte for å finne igjen EarPods som har blitt borte. Riktignok kan AirPods uttales likt som EarPods, men man burde jo kunne skille dem fra hverandre i en skriftlig tekst. Redd for å miste de trådløse EarPods-ene dine? Nå blir de lettere å finne igjen om uhellet først er ute » Finnes ikke noe som heter trådløse EarPods. Lenke til kommentar
member-272522 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 feil oversrkift , er ikke nattmodus , men Night Shift nattmodus gjør gjerne ting svart/hvit 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Det er forskjell på ting som gjør ting gulere (aka. Flux) og ting som gjør ting mørkere (aka. Reddit og YouTube extention). Det er det mørke layoutet som er ettertrengt fra min side (hvor hvite nettsider blir gråde/svarte). Flux fikser jo alt fra før av Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Har slik bluelight-filter på nettbrettet mitt (Asus z500m). Fargene blir meget rare når man slår det på, men etter 1 minutt har øynene vendt seg til det og det ser naturlig ut. Smart å bruke når man skal se noe på senga før man legger seg. Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det er forskjell på ting som gjør ting gulere (aka. Flux) og ting som gjør ting mørkere (aka. Reddit og YouTube extention). Det er det mørke layoutet som er ettertrengt fra min side (hvor hvite nettsider blir gråde/svarte). Flux fikser jo alt fra før av Ja, bruker f.lux på bærbar og hjemme-PC. (På jobben vil jeg helst holde meg våken. ) Utrolig bra program som jeg anbefaler på det varmeste. Fargetemperaturen justeres avhengig av hvor mørkt det er ute. Du plotter inn hvor du er og hvor mye du vil at fargetemperaturen skal reduseres, så ordner den resten selv. https://justgetflux.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg