Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows 10. Feilkode 0xc000000e

Anbefalte innlegg

Tror det beste er at du faktisk lager en ny tråd, enten i Windows forumet eller Maskinen fungerer ikke. Så starter du den nye tråden med at du har klonet diskene med Acronis og at du får blåskjerm.

Siden denne tråden er satt som løst, så kikker nok ikke like mange på den, som en ny tråd ev. vil gjøre.

Har ikke brukt Acronis på noen år, så får ikke hjulpet deg der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det beste er at du faktisk lager en ny tråd, enten i Windows forumet eller Maskinen fungerer ikke. Så starter du den nye tråden med at du har klonet diskene med Acronis og at du får blåskjerm.

Siden denne tråden er satt som løst, så kikker nok ikke like mange på den, som en ny tråd ev. vil gjøre.

Har ikke brukt Acronis på noen år, så får ikke hjulpet deg der.

Ok. Takker

Lenke til kommentar

Javel... Da var dagen kommet for å få på plass ny ssd:http://cdon.no/elektronikk/kingston-hyperx-savage-ssd-240gb-2-5-sata-3-p33228666

Brukte acronis true image etter oppskriften. Når jeg starter maskinen på nytt (opprinnelig disk) frakoblet, så får jeg bare blåskjerm...

Har prøvd flere ganger etter dette med samme resultat. 

Må innrømme at tålmodigheten nå begynner å slites...

Blir veldig glad for hjelp

Det var det som fulgte med disken? Funket fint på mor sin gamle 10" etter å ha registret programmet.

Lenke til kommentar

Javel... Da var dagen kommet for å få på plass ny ssd:http://cdon.no/elektronikk/kingston-hyperx-savage-ssd-240gb-2-5-sata-3-p33228666

Brukte acronis true image etter oppskriften. Når jeg starter maskinen på nytt (opprinnelig disk) frakoblet, så får jeg bare blåskjerm...

Har prøvd flere ganger etter dette med samme resultat. 

Må innrømme at tålmodigheten nå begynner å slites...

Blir veldig glad for hjelp

Det var det som fulgte med disken? Funket fint på mor sin gamle 10" etter å ha registret programmet.

Ja, jeg gjorde bare det man så på boksen og brukte koden som fulgte med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...