Gå til innhold

FEATURE: Topp fem The Legend of Zelda-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig rart at Zelda - A Link to the past, ikkje er med her. Spesielt kor mykje de skryter over musikken i Wind Waker, som mange lydspor nettopp er orginalt å finne i A link to the past. Samtidig som at selvfølgelig førstnevnte fortjener ein top 5 plassering uavhengig av lydspor.

Lenke til kommentar

Veldig rart at Zelda - A Link to the past, ikkje er med her. Spesielt kor mykje de skryter over musikken i Wind Waker, som mange lydspor nettopp er orginalt å finne i A link to the past. Samtidig som at selvfølgelig førstnevnte fortjener ein top 5 plassering uavhengig av lydspor.

For min egen del savner jeg a link between worlds. I mine øyne en av de bedre opplevelsene jeg har hatt med zelda.

Lenke til kommentar

For en merkelig liste. Hvordan er originale Zelda, Zelda 2 og ALttP ikke på listen, men i stedet laverestående spill som Wind Waker og Skyward Sword? Mind-boggling.

Ja, selv Twilight Princess burde vel heller vært der enn disse to!

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Jeg er, som de fleste andre her, ikke helt enig i lista. For min del ville nok Skyward Sword vært høyere opp (Please give ut a HD remake/remaster!), og DS-spillet bytta ut med ALTTP. Twilight Princess fortjener og en plass. Det er helt umulig å koke ned til en topp 5-liste, da de fleste hovedspillene er så gode at de fortjener å være med. Men jeg tror kanskje min liste vil se slik ut:

1. Wind Waker (HD)

2. Skyward Sword

3. Ocarina of Time (3D)

4. Twilight Princess (HD)

5. A Link to the Past

Lenke til kommentar

1. A link to the past

2. Ocarina of time

3. A link between worlds

4. Twilight Princess

5. Wind water hd på grunn av gameplay forandringer i forhold til gamecube versjonen.

Jeg gidder ikke høre på noen podcast da en lydfil med noen som diskuterer er like interessant å waste tiden min på som snegleplukking i hagen.

Lenke til kommentar

Mitt problem med skyward sword er vel mest hatet til wii kontrolleren som gjorde at jeg aldri spilte det noe særlig.

Enig med dette. Synd å måtte bli påtvunget noe slikt i det hele tatt. Wind Waker kom jeg heller aldri inn i på GameCube, men syns det var ganske kjedelig de timene jeg spilte. Wii U kastet jeg på hue og ræva ut dørene her får den nye utgaven kom, forferdelig konsoll. Så fikk aldri muligheten til å teste den utgaven heller, ikke at det i utgangspunktet fristet veldig mye heller.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...