Håvard Hofstad Ruud Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Før Breath of The WIld slippes har DoubleJump rangert sine Zelda-favoritter.FEATURE: Topp fem The Legend of Zelda-spill Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Gode minner fra vanntempelet ja.... Hmrph.... Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Veldig rart at Zelda - A Link to the past, ikkje er med her. Spesielt kor mykje de skryter over musikken i Wind Waker, som mange lydspor nettopp er orginalt å finne i A link to the past. Samtidig som at selvfølgelig førstnevnte fortjener ein top 5 plassering uavhengig av lydspor. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Veldig rart at Zelda - A Link to the past, ikkje er med her. Spesielt kor mykje de skryter over musikken i Wind Waker, som mange lydspor nettopp er orginalt å finne i A link to the past. Samtidig som at selvfølgelig førstnevnte fortjener ein top 5 plassering uavhengig av lydspor. For min egen del savner jeg a link between worlds. I mine øyne en av de bedre opplevelsene jeg har hatt med zelda. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) For en merkelig liste. Hvordan er originale Zelda, Zelda 2 og ALttP ikke på listen, men i stedet laverestående spill som Wind Waker og Skyward Sword? Mind-boggling. Ja, selv Twilight Princess burde vel heller vært der enn disse to! Endret 27. januar 2017 av hekomo Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Rar liste, men hver sin smak Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 A Link To The Past er overlegen resten. Å ikke ha den med i en topp 5-liste engang blir i beste fall useriøst. 1 Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Klarer ikke å la være å korrigere denne listen. 1. A Link to the Past 2. Ocarina of Time 3. Wind Waker 4. Twilight Princess 5. Skyward Sword 1 Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Lytt til podkasten for å høre hvorfor A Link to the Past ikke er på lista Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Selv ville jeg som nevnt i podcasten rangert slik: 1. Ocarina 2. Twilight 3. Wind Waker 4. Majora 5. A Link to the Past 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Wind Waker er et av få Zelda-spill jeg ikke har orket å fullføre. Vanvittig kjedelig spill i forhold til resten av serien. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg er, som de fleste andre her, ikke helt enig i lista. For min del ville nok Skyward Sword vært høyere opp (Please give ut a HD remake/remaster!), og DS-spillet bytta ut med ALTTP. Twilight Princess fortjener og en plass. Det er helt umulig å koke ned til en topp 5-liste, da de fleste hovedspillene er så gode at de fortjener å være med. Men jeg tror kanskje min liste vil se slik ut: 1. Wind Waker (HD) 2. Skyward Sword 3. Ocarina of Time (3D) 4. Twilight Princess (HD) 5. A Link to the Past Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Lytt til podkasten for å høre hvorfor A Link to the Past ikke er på lista Anbefaler at mr frustrert skaffer seg ein SNES og setter seg ned med Zelda, og prøver skikkelig neste gang. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 1:A Link to the Past 2:Ocarina of Time 3:Minish Cap 4:Wind Waker 5:Twilight Princess Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 1. A link to the past 2. Ocarina of time 3. A link between worlds 4. Twilight Princess 5. Wind water hd på grunn av gameplay forandringer i forhold til gamecube versjonen. Jeg gidder ikke høre på noen podcast da en lydfil med noen som diskuterer er like interessant å waste tiden min på som snegleplukking i hagen. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Skyward Sword er en av mine top 3, er det manglende mestring av kontrollen som gjør at dette ikke når opp hos mange? Adventures of Link var også en høydare. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Mitt problem med skyward sword er vel mest hatet til wii kontrolleren som gjorde at jeg aldri spilte det noe særlig. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Lytt til podkasten for å høre hvorfor A Link to the Past ikke er på lista Kan du ikke bare fortelle det så man slipper å kaste bort tiden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Mitt problem med skyward sword er vel mest hatet til wii kontrolleren som gjorde at jeg aldri spilte det noe særlig. Enig med dette. Synd å måtte bli påtvunget noe slikt i det hele tatt. Wind Waker kom jeg heller aldri inn i på GameCube, men syns det var ganske kjedelig de timene jeg spilte. Wii U kastet jeg på hue og ræva ut dørene her får den nye utgaven kom, forferdelig konsoll. Så fikk aldri muligheten til å teste den utgaven heller, ikke at det i utgangspunktet fristet veldig mye heller. Endret 28. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå