Gå til innhold

Takk til komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får å vere erlig hater jeg komplett før etter jeg fant ut hvor "slaskete" de er! når jeg kjøpte min pc fant jeg ut at d manglet 2 skrur tin hk'en min! åsså d kaller jeg SLASKETE AZZ!!   :no:  :no:  :no:

ja for det var jo noe å grine over :roll: ... tenke seg til.. legge noen for hat på grunn av par skruer... slutt sippinga, komplett er en grei butikk det..

 

/*gud tilgi dem, de vet ikke hva de gjør* :laugh:

.......................................................................................................................

Tråstarter..

heldig for deg. :) ... jeg har vært såpass heldig at alt jeg har handlet på nettet har virket upåklagelig, og har derfor aldri vært i kontakt med support avdelingene..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
får å vere erlig hater jeg komplett før etter jeg fant ut hvor "slaskete" de er! når jeg kjøpte min pc fant jeg ut at d manglet 2 skrur tin hk'en min! åsså d kaller jeg SLASKETE AZZ!! :no::no::no:

*offtopic*

 

Jeg hater folk som ikke kan skrive "det" isteden for "d" :no:

 

Tar det så forbanna lang tid å skrive de to siste bokstavene? Greit på sms men når man sitter med et tastatur så forventer jeg at folk kan skrive hele ord.

Lenke til kommentar
får å vere erlig hater jeg komplett før etter jeg fant ut hvor "slaskete" de er! når jeg kjøpte min pc fant jeg ut at d manglet 2 skrur tin hk'en min! åsså d kaller jeg SLASKETE AZZ!!  :no:  :no:  :no:

*offtopic*

 

Jeg hater folk som ikke kan skrive "det" isteden for "d" :no:

 

Tar det så forbanna lang tid å skrive de to siste bokstavene? Greit på sms men når man sitter med et tastatur så forventer jeg at folk kan skrive hele ord.

nja.. jeg er sterkt imot slikt på forumer selv... men det kan lett glippe.. spesielt hvis man har IM'et en del rett før man legger inn posten... jeg skriver alltid ordet ,det, med bare første bokstaven når jeg snakker med venner gjennom for eksempel MSN...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...