Redaksjonen. Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Skal brukes til nye transkontinentale ruter.Norwegian blir først med Boeings nye fly Lenke til kommentar
2LK70DN1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Utrolig at det er mulig å få så mye bedre effektivitet med enkle grep. Vil tro at det fremdeles er mye å gå på... Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Viftediameteren er økt med 20 cm... 737 er ikke designet for de største motorene. Til det er avstanden opp til vingene for liten. Trenden i utviklingen er desto større motordiameter, desto mindre drivstofforbruk. Jeg skjønner derfor ikke at 737 kan overleve. Et annet sted leste jeg at alternativene var høyere understell eller nytt fly. Å lage et nytt understell vil koste milliarder av dollar fordi det vil påvirke store deler av designen, og derfor ville et nytt fly være det beste alternativet. Men utviklingen av et nytt fly vil ta lang tid og dermed vil de tape i konkurransen med Airbus. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Selv lurer jeg på om det er bedre plass i flyet da det ofte er stort nedelag. Ikke gøy å sitte på trange fly til new york eller kina. Må vel være mere gøy med: 1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Sikkert flott med slikt interiør, men det er nå en gang vesentlig mer miljøvennlig og ikke minst billigere og tilrettelegge for at flere har mulighet til å fly samtidig. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Selv lurer jeg på om det er bedre plass i flyet da det ofte er stort nedelag. Ikke gøy å sitte på trange fly til new york eller kina. Må vel være mere gøy med: Det kan du alt i dag, men det koster ikke 3000,-. Det koster 30000. For at flybilletter skal være billige må folk sitte tett. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 http://www.abcnyheter.no/reise/2015/12/07/195185792/el-fly-renere-luftfart Slik teknolgi kunne vært noe. Solsellepanel og strømførende ledninger på rullebanen, fant ikke informasjon rundt det, men tror det kunne vært vurdert for fremtiden, problemet i dag det gir nok bare strøm for delevis mini fly ikke store nok for flyselskaper. Nå er vel neppe slike små fly beregnet å fly langt på høy høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå